Prispott?

Spliffmaster

Davie Boiii
Gick med
29 Dec 2006
Hoj
Suzuki gsxr 600 2003
jag har länge undrat vad man vinner när man t.ex. kammar hem supersport 600 titeln. Vinner man en ny hojj lr vad är priset. Har inte lyckats hitta nån konkret information över vad priserna är vid varje race m.m.

Kan ju inte vara enbart sponsorpengar man lever på? eller :va

jag har länge undrat vad man vinner när man t.ex. kammar hem supersport 600 titeln. Vinner man en ny hojj lr vad är priset. Har inte lyckats hitta nån konkret information över vad priserna är vid varje race m.m.

Helt rätt :tummenupp , man lever på föräldrar, kompisar som inte kör och banken :D .

...

Du lever på ditt heltidsjobb. ...och lån....

Är det Stigggy och Cralle som har varit proffs de sista tio åren i RR? Det finns väl ingen annan som varit i närheten av att leva på/av RR-pengar?

Du lever på ditt heltidsjobb. ...och lån....

Är det Stigggy och Cralle som har varit proffs de sista tio åren i RR? Det finns väl ingen annan som varit i närheten av att leva på/av RR-pengar?

Mnjaa, Några stycken till har kunnat leva på det någorlunda i toppen av veidec.

RR folk jobbar mer än alla andra hela vintern för att ha råd att sova i kalla racebussar, äta gammal fil och mjukost, kracha sig gul och blå och ljuga i en depå några månader varje sommar. Det är dessutom det bästa dom vet och värt varje krona! :)

Okej, Då fick ja svaret jag länge funderat på :)

Var sugen fram till nu att tävla i framtiden, Men tror inte det kommer att komma på fråga mer :gnissla

Kostar ju en förmögenhet :huvet :yoparty

Sen så körde min polare förr förra året volvo s40 challenge (kör nu s60challenge) ibrahim bakirci, han sa att om man vinner s40 challenge så vinner man en s60 bil så att man kan börja köra s60challenge.

Därför tänkte ja att de måste finnas nått pris till hojj med

Last edited:

Var sugen fram till nu att tävla i framtiden, Men tror inte det kommer att komma på fråga mer :gnissla

Kostar ju en förmögenhet :huvet :yoparty

Äsch då! Om du tänker dig en riktigt fet glädjekalkyl på hur mycket pengar du kan spara in från annat. Lägg till en lika fet glädjekalkyl på lite övertidspengar, önsketänk lite driftkostnader, inbilla dig att du kommer kunna leva ett vanligt liv också.....

Ska man sporta billigt så är det innebandy som gäller. Har för mig att jag lyckades köra en tävling för 4 tusen en gång.... det var skitbilligt...

Är du ung och ska lyckas inom RR måste du ha hjälp av föräldrarna.
Är du riktigt ung kanske Roadracing-Fabriken kan vara en bra start men det är fortfarande långt ifrån nivån att spela innebandy, fotboll etc.

RR folk jobbar mer än alla andra hela vintern för att ha råd att sova i kalla racebussar, äta gammal fil och mjukost, kracha sig gul och blå och ljuga i en depå några månader varje sommar. Det är dessutom det bästa dom vet och värt varje krona! :)

Jag säger bara Hotel Ekoxen i Linköping, hästenssängar och fantastisk roomservice.......
Tur att mamma har många bonusnätter intjänade hos choice

Fast i övrigt har du helt rätt man borde nog göra en stor sinnesundersökning för att utröna om vi verkligen är vid våra sinnes fulla bruk...

Jag säger bara Hotel Ekoxen i Linköping, hästenssängar och fantastisk roomservice.......

Fast i övrigt har du helt rätt man borde nog göra en stor sinnesundersökning för att utröna om vi verkligen är vid våra sinnes fulla bruk...

Lovar att vi skulle kunna fylla en hel psykavdelning i så fall :D

Håller med Lotta! Ingen idé att göra undersökning, rr-sverige skulle dö då!

Dessutom är det charmigt att tälta, känns som campingsemästrarna när man var liten. :näsblod

Dessutom är det charmigt att tälta, känns som campingsemästrarna när man var liten. :näsblod
Usch, jag kan fortfarande må dåligt bara jag tänker på alla blöta och kalla dagar bakpå en hoj för att sedan slå upp ett tält i hällregnet, äta minestronesoppa värmt på stormkök och krypa ner i en lätt fuktig sovsäck :3freak
Campar gör man i en husvagn eller husbil!

Usch, jag kan fortfarande må dåligt bara jag tänker på alla blöta och kalla dagar bakpå en hoj för att sedan slå upp ett tält i hällregnet, äta minestronesoppa värmt på stormkök och krypa ner i en lätt fuktig sovsäck :3freak
Campar gör man i en husvagn eller husbil!

Husvagn eller husbil är helt klart att föredra! :)

Husvagn eller husbil är helt klart att föredra! :)
Synd bara att de kostar en förmögenhet, man blir ju lite kräsen med åldern och nöjer sig inte med vad som helst. Har en hyfsat stor buss så det blir nog till att sova i den på luftmadrass i sommar :)

Synd bara att de kostar en förmögenhet, man blir ju lite kräsen med åldern och nöjer sig inte med vad som helst. Har en hyfsat stor buss så det blir nog till att sova i den på luftmadrass i sommar :)

Allt är väl bättre än tält, speciellt i regn. Det behöver inte bli svindyrt med husvagn, beroende på vilka krav man har förståss. :)

Allt är väl bättre än tält, speciellt i regn. Det behöver inte bli svindyrt med husvagn, beroende på vilka krav man har förståss. :)
Finns säkert bra och billiga husvagnar men mitt problem är att bussen bara får dra 700 Kg och jag har varken tid eller råd att skaffa BE-körkort.

Finns säkert bra och billiga husvagnar men mitt problem är att bussen bara får dra 700 Kg och jag har varken tid eller råd att skaffa BE-körkort.

Det är tal om att höja totalvikten till 4.5 ton eller så 1:a maj, vi har samma problem med Vanen.

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon