En parameter.. Att du inte har direkt spons från Honda, ett Red card kan ju de flesta skaffa.
I så fall är det ju kalas

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
En parameter.. Att du inte har direkt spons från Honda, ett Red card kan ju de flesta skaffa.
Det är lite fel, du kan inte få ut pengarna om du har spons direkt från Honda Svenska AB, men om du är sponsrad av en återförsäljare spelar ingen roll, det är ju alla förare mer eller mindre.
Claessons har via Honda kunnat lämna ett ytterligare bättre pris än vad han själv som säljare kan ge. Han får alltså mina hojarna billigare än normalt, dvs jag är indirekt sponsrad av Honda Sverige!
Då är det ju betydligt bättre, men de får ta med lite fler klasser tycker jag. HRC är ju också en del av Honda.2820317Det är lite fel, du kan inte få ut pengarna om du har spons direkt från Honda Svenska AB, men om du är sponsrad av en återförsäljare spelar ingen roll, det är ju alla förare mer eller mindre.
Det vore nog ett ekonomiskt fiasko för de flesta som redan har en hoj.Varför vänta på de andra? Köp en Honda så är det löst!
Varför vänta på de andra? Köp en Honda så är det löst!
Betalningsanmärkningar försvinner iofs efter tre år som privatperson, men du kanske har betalningsföreläggande där de tar pengar som du får in?
Skulle inte tro att det påverkar saken. Du är inte sponsrad direkt från Honda MC Svenska AB och det är det som gäller.
Har du sökt ett Red card?
Nej det har jag inte men har provat sökt ett kort och fick nej..
Sen får man inte sånna kort om man inte har ett fast jobb heller men nu ska vi inte prata mitt liv i den här tråden
tycker iaf det är korkat ska va som i SO där man får en ren utbetalning
tycker iaf det är korkat ska va som i SO där man får en ren utbetalning
Hur kan du säga att det är korkat när de frivilligt väljer att lämna ut prispengar på det sätt som de har valt??
Det står ju klart och tydligt att det inte gäller om man är sponsrad av Honda via en återförsäljare. Vad är det du (eller jag) inte förstår??
Nej det har jag inte men har provat sökt ett kort och fick nej..
Sen får man inte sånna kort om man inte har ett fast jobb heller men nu ska vi inte prata mitt liv i den här tråden
tycker iaf det ska va som i SO där man får en ren utbetalning
men bra för dom som kan få det![]()
![]()
Det står fel. Simple as that.
Det står fel. Simple as that.
Om någon vill betala ut pengar frivilligt är det kanske inte så kontigt att det ställs simpla krav?
Om Honda ger dig denna möjligheten så vill de ha något tillbaka (I detta fallet att du köper en svensk såld Honda och att du tecknar Red card) I ditt fall är det ju lite svårare men säkert inte omöjligt. Det går inte att få någon att gå i god för dig eller liknande?
Jaha?! Vad ska det stå då??![]()
Typ så här: bla bla...
Du måste ju komma i mål också.2822007Innebär det att man kan dra in en slant då?![]()
Du måste ju komma i mål också.![]()
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup
Harley-Davidson och MotoGP ... |
|
![]() |
BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien
Platsen för BMW Motorrad In... |
![]() |
Strängnäs Bike Show den 30/8
Sista lördagen i augusti är... |
![]() |
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna