floodi
Sporthojsnörd
Jävla vilken bra serie det här lär bli. Och nu visar dom ett avsnitt till 
Nån som sett den innan ? alltså laddat ner några avsnitt eller så.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Har första säsongen vill du veta hur den slutar?floodi skrev:Jävla vilken bra serie det här lär bli. Och nu visrar dom ett avsnitt till

Jag har sett hela, så jäääääääääävla bra. Sitter hemma med spader för det är så spännande inför säsong 2floodi skrev:Jävla vilken bra serie det här lär bli. Och nu visar dom ett avsnitt till
Jaja, säsong ett del två då...honkiie skrev:är det inte bara paus?
FUBAR skrev:När fan börjar den igen, man glömmer ju allt snart. jobbigt!
Pernell skrev:6:e mars går det i USA. Har nedräkning! Första var ju så sinnes bra! Är så jeffla avis på alla som får se det nu.
Samma här typ, jag laddade ner 1,2 o 3 typ. Satt o kollade o blev helt såld. Sen tankade jag hem alla o satt o kolla. Sen när det är så jääääääääävla spännande där vid upploppen så skulle jag sätta på nästa men då va den borta #¤&/"#¤. Tog 2,5 timmar o ladda hem, jag satt här o skakade typRigge skrev:Jag kollade på första avsnittet sen var jag fast. Det vart 7 avsnitt på raken, kvällen efter kollade vi på resten![]()

Ahlstrom skrev:Ledsen att behöva göra dig besviken, men på tv.com står det nu att nästa avsnitt är den 20 mars...![]()
Hoppas det står fel.........![]()

Disasterpiece skrev:någon som vet vad låten/låtarna heter som var med i avsnitt 1 och 2 som visade idag? är på jakt efter en rap-låt som var med..
Jag har dom, men min uppkoppling suger. (0,8 upp). Skicka mig 2 dvd-r och ett kuvär så fixar jag det.floodi skrev:Nu vill jag ha alla avsnitten som går att få tag på.
Är det nån som har dom liggandes med bra uppkoppling. så man kan
dra över dom?
FUBAR skrev:Jag har dom, men min uppkoppling suger. (0,8 upp). Skicka mig 2 dvd-r och ett kuvär så fixar jag det.![]()
|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |