Prison Break

kaZmur skrev:
2164984 Nu är 22an ute!!!!!!

Blir till att dra hem den ikväll.
Lär väl inte hinna se det ikväll dock, får bli en lagom avslutning på veckan istället. Det blir kanske en film istället ikväll, har ju Ultraviolet liggandes...

Spoiler!
Fan vad jag hatar sådana slut som inte är ett slut!

Kopia:

Hej!

Har ni sett avsnitt 22 av Prison Break? suck...
Varför får de göra sånna där jävla kliff hangers?

Någon som vet när nästa säsong kommer? Ska man behöva vänta i ett halvår på den här serien också?

// Peter

pogo skrev:
2165171 Kopia:

Hej!

Har ni sett avsnitt 22 av Prison Break? suck...
Varför får de göra sånna där jävla kliff hangers?

Någon som vet när nästa säsong kommer? Ska man behöva vänta i ett halvår på den här serien också?

// Peter

Det brukar dröjja ungefär 8 månader mellan säsongerna i USA har jag för mig.... :huvet

Holy shit vilket cliff-hanger :skrämd :skrämd :skrämd Lätt den bästa serien på länge!

enligt inte allt för säkra källor kommer nästa säsong att heta något i stil med "Jagad"..

Nångång i höst kan vi nog förvänta oss att det börjar sändas i det lite större landet där borta i väst...

Fan, va sugit slut :( Det börjar bli lite väl utdraget, men det är ju en jävligt bra serie :tummenupp

Uppar lite och passar på att ställa en liten fråga om Lost som ni Prison tittare säkert oxå har koll på.

I vilket avsnitt är det som han den rakade gubben får porten i benet och "fången" blir utsläppt?

Vet inte var jag ska börja titta igen efter flera månaders uppehåll och flera hårddiskkrashar :huvet :4skrika

21/8 verkar vara startdatum för Prison Break igen på Fox. Sen får man väl vänta ett par veckor innan skivorna ligger ute:-)

Sedis

Sedis skrev:
2325888 21/8 verkar vara startdatum för Prison Break igen på Fox. Sen får man väl vänta ett par veckor innan skivorna ligger ute:-)

Sedis

Gött..nästan bara 2 månader kvar bara..! :3freak

Någon som har en idé om vad säsong 2's namn kommer att bli?
Jag tror iallafall inte att det kommer att heta typ:
"Prison Break 2" eller så..kanske i stil med: "Prison Break: Jagad/på flykt/etc".

Någon som vet när säsong 3 startar i USA??? SÅg att 2:an började idag på TV3, men dom har man ju redan sett. :confused:

RIKTIGA säsong II (motsvarande säsong III på trean) börjar ikväll på Fox, lär ju finnas ute som torrent imorgonbitti.

:banana

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...