Prison Break

Mickep66 skrev:
2148524 Lätt det messt nervpirriga avsnittet, kan ju knappt bärga sig tills man får se nästa!
Min puls har fan inte gått ner än, nu precis blev pb serie nr 1 hos mig. Fan va bra det är! :yoparty

PB har alltid varit serie nr.1 hos mig. Från och med första avsnittet. Men jag har inte hunnit se avsnitt 21 än... Får väl ta och fixa det någon dag i helgen eller nått. Låter spännande ;)

Disasterpiece skrev:
2149100 Så sjukt spännande avsnitt 21! Någon som vet hur många avsnitt sässong 1 är?

Ja det är ett till som sänds måndag kväll i usa, kommer väl ut under natten måndag/tisdag. Sen är det slut på säsong 1. :död
Får väl se vad som händer...

Ja, nu börjar det bli löjligt spännande! Sjukt bra serie, synd att första säsongen slutar snart! :(
Bara den inte slutar med lika sjuka cliffhangers som det har varit hittils, kommer bli helt galen av väntan på säsong 2! :gnissla

Satt o kollade på del 21 igår kväll......helt sjukt bra avsnitt. Andrenalinet pumpade i kroppen som om man låg o pressade på hojen. Jag vill inte avslöja ngt mer få då får jag väl :whip av er andra.

Lion skrev:
2149578 Satt o kollade på del 21 igår kväll......helt sjukt bra avsnitt. Andrenalinet pumpade i kroppen som om man låg o pressade på hojen. Jag vill inte avslöja ngt mer få då får jag väl :whip av er andra.
Du får iaf!! :whip

Horn1 900 skrev:
2151515 Har för mig att jag läste att det var 23 avsnitt på säsong 1..

Kommer det en säsong 2??
22 avsnitt finns det i säsong 1. Det kommer bli minst en säsong till.

kaZmur skrev:
2152128 22 avsnitt finns det i säsong 1. Det kommer bli minst en säsong till.

skulle fan inte förvåna mig om tv-bolaget i ett desperat försök att mjölka ur mer pengar skrev om slutet så att de blev tillbaka-skickade till Fox River och fick börja om igen :hihi :huvet

Och angående de där 3 platserna på planet så har Scofield säkert någon überplan även för detta scenario :tungan

Fi fan, man var ju helt svettig när man hade sett klart på 21:an... :3freak
Kan det inte bli tidig tisdagsmorgon snart...... :gnissla

de hade räckt med en säsong.. (om de nu kommer en andra)
de blir så utdraget å tjatigt annars bara massa utfyllnadshändelser å slutet e bara ett enda stort antiklimax.

21an va sjukt spännande.

va i helsike, jag har sett 19, men vart är 20 o 21 som ni talar om? finns inte på piratebay juh.

Det finns på piratebay med. Men deras sök motor verkar ha ballat ut. Fick bläddra bland torrents för att hitta de

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT