Prison Break

Idag fick jag min Prison Break box. Men döm till min förvåning när jag fick Säsong 2 igen som jag redan köpt. Det var säsong 1 Del 2 jag skulle ha.

Man borde kunna beställa enstaka avsnitt. Så CDON får nåt att tänka på.

Då skulle jag köpa säsong 3 del 1 skiva 3 avsnitt 2 och avsnitt 4. Och säsong 1 del 1 skiva 2 avsnitt 3.

Idag fick jag min Prison Break box. Men döm till min förvåning när jag fick Säsong 2 igen som jag redan köpt. Det var säsong 1 Del 2 jag skulle ha.

Man borde kunna beställa enstaka avsnitt. Så CDON får nåt att tänka på.

Då skulle jag köpa säsong 3 del 1 skiva 3 avsnitt 2 och avsnitt 4. Och säsong 1 del 1 skiva 2 avsnitt 3.

Host host,det finns det sättet, men det är ingen beställning man gör...
Alla avsnitt finns på Xvid-format & om man vill ha text till avsnitten, så finns dom på undertexter.se
Vet att den största torrentsiten i Svergie har hela säsongpack 1 + 2

Är det bara jag som inte tyckte att det var så bra? Tycker det känns lite tjatigt och jag fick inte direkt något sug efter nästa avsnitt.
Fast det kanske tar några avsnitt innan jag kommer in i det igen.

Du är inte ensam om att tycka det var dåligt...tjatigaste serien på länge....

Sådärja! Äntligen har jag rätt avsnitt i min hand. Popcornen är poppade och nu trycker jag på play. :corn

Ni som kollar på säsong 3.... kollar ni på nån utländsk kanal via parabol eller vaddå? :confused:

3188078 Sådärja! Äntligen har jag rätt avsnitt i min hand. Popcornen är poppade och nu trycker jag på play. :corn

Ni som kollar på säsong 3.... kollar ni på nån utländsk kanal via parabol eller vaddå? :confused:
som sagt..

Allt finns, bara man letar på rätt ställe:)
Tillexempel i viken med pirater...

ojojoj vad sugen jag är på att se klart avsnittet nu, ist för att åka och spela fotboll i regnet.

ojojoj vad sugen jag är på att se klart avsnittet nu, ist för att åka och spela fotboll i regnet.

Feck va bra det är! Jag kommer i säng alldeles för sent varje kväll pga att jag bara MÅSTE se ett avsnitt till. Och sen bara ETT avsnitt till osv.

Jag börjar digga T-bag. Han e cool!

3194145 Feck va bra det är! Jag kommer i säng alldeles för sent varje kväll pga att jag bara MÅSTE se ett avsnitt till. Och sen bara ETT avsnitt till osv.

Jag börjar digga T-bag. Han e cool!
vet vad du menar:hihi

såg hela S1 på 3dagar förra sommaren tror jag det var:gnissla

Inga spoilsers! :mad: Jag ligger bara på säsong 2. Fast bara sista DVD'n kvar nu, sen e jag on clock!

Sista avsnittet var ju fortfarande bra, men man blir inte lika kåt längre på att se nästa, börjar bli lite tjatigt kanske?

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT