Prison Break

Burrat skrev:
2596722 När jag tankar från Piratebay så går det alltid så jä**a sakta. 10 lina ner o brukar tanka bra från sidor när jag ska ta hem program filer filmer mm men så fort det handlar om torrenter så suger det. kommer sällan upp i mer än 50-100. använder utorrent. Polaren kör samma prog o han tankar lätt i 800+
varför? iom att det går så snabbt annars så borde det ju inte va nått fel på min lina, eller?
Beror på hur många seeders det är mot leachers.

Fy fan va spännande!!!!!!!!!!!! (s02e10)
Ahhh, kan det inte bli nästa vecka imorgon:huvet

vart tittar ni då?

det låter ju på er som om det är en sändning nånstans?

Ricken skrev:
2597503 vart tittar ni då?

det låter ju på er som om det är en sändning nånstans?
Vi laddar hem avsnitten från piratebay,,de kommer ut dagen efter de har sänts i USA.

Maxxi skrev:
2597530 Vi laddar hem avsnitten från piratebay,,de kommer ut dagen efter de har sänts i USA.
ok, är det 10an ni sett idag då eller?

Ricken skrev:
2597542 ok, är det 10an ni sett idag då eller?
Jepp avsnitt 10 säsong 2 i Usa. Dock har sverige delat upp det i tre säsonger så det blir inte riktigt samma avsnitt om du jämför med den svenska varianten av upplägg.

Maxxi skrev:
2597546 Jepp avsnitt 10 säsong 2 i Usa. Dock har sverige delat upp det i tre säsonger så det blir inte riktigt samma avsnitt om du jämför med den svenska varianten av upplägg.
aha, men det blir bara 2 säsonger, jag såg att det gick o ladda hem manus till säsong 3, då vart jag nervös att det skulle bli en lost av det här..

changco1 skrev:
2596749 Beror på hur många seeders det är mot leachers.

aa fast det e ju inte heller riktigt rätt...
kommer ju aldrig upp i nån hastighet.. även om det e massa seeders... min polare tankar ju ner exakt samma fil till sin dator samtidigt massa ggr snabbare

Iceman1975 skrev:
2597499 Sjukt spännande..:gnissla
ja, slutet var inte att leka med..:fakta

Ricken skrev:
2597564 aha, men det blir bara 2 säsonger, jag såg att det gick o ladda hem manus till säsong 3, då vart jag nervös att det skulle bli en lost av det här..
det hade vatt så himmla dåligt isåfall!
att alla serier som är populära spårar ut för att producenter(?) och andra ansvariga vill tjäna mer pengar..

Burrat skrev:
2597585 aa fast det e ju inte heller riktigt rätt...
kommer ju aldrig upp i nån hastighet.. även om det e massa seeders... min polare tankar ju ner exakt samma fil till sin dator samtidigt massa ggr snabbare
har du ställt in och öppnat portar?

Last edited:
Burrat skrev:
2596722 När jag tankar från Piratebay så går det alltid så jä**a sakta. 10 lina ner o brukar tanka bra från sidor när jag ska ta hem program filer filmer mm men så fort det handlar om torrenter så suger det. kommer sällan upp i mer än 50-100. använder utorrent. Polaren kör samma prog o han tankar lätt i 800+
varför? iom att det går så snabbt annars så borde det ju inte va nått fel på min lina, eller?

Kör något annat än PB. Är nog den absolut långsammaste av alla samt sena med releaser.

Burrat skrev:
Hade exakt samma problem. Men det fixar sig om du tillåter/öppna upp den porten som Torrentprogramet använder sig av, alltså öppna och tillåt trafik i Brandvägg/virusprog.

Maxxi skrev:
2610754 :yoparty Avsnitt 11 avklarat , lika bra som vanligt:yoparty
fan! glömt tanka de!:huvet:

tur att man är ledig imorron då..:hihi

eller att det bara tar 5 min att tanka..;)

Har en liten fundering...

Håller Kellerman ner Sara under vattnet eller slängde han i stolen och allt? :va

är det bara hos mig som ljudet och bilden inte alls hänger ihop sista minutrarna?? Kanske ska vara så??? eller??? rörigt blev det tycker jag?!

Bra avsnitt annars...

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...