Priskrig - någon som handlat från dem? (Ipod 20GB)

fart freak

Ny medlem
Gick med
29 May 2004
Hoj
VTR Firestorm
Tja, har hittat en Ipod 20GB mp3 spelare för 1900:- hos Priskrig (via Pricerunner) är det någon som har hört nåt negativt om dem? innan jag ger dem mina pengar (eller nåt neg om spelaren)

http://www.priskrig.com

:Bugar

fart freak skrev:
Tja, har hittat en Ipod 20GB mp3 spelare för 1900:- hos Priskrig (via Pricerunner) är det någon som har hört nåt negativt om dem? innan jag ger dem mina pengar (eller nåt neg om spelaren)

http://www.priskrig.com

:Bugar
Hm är inte det där en gammal/utgående modell? (med tanke på att deras nano kostar lika mkt som på onoff) ..Nya har ju 30 gig... Kan denna där på 20 spela upp filmer?

IronMike skrev:
Hm är inte det där en gammal/utgående modell? (med tanke på att deras nano kostar lika mkt som på onoff) ..Nya har ju 30 gig... Kan denna där på 20 spela upp filmer?
det är den första ipod g4, den utan färgskärm som inte kan visa bilder eller video. den som kan visa video heter g5/video.

det där är 4th Generation iPod, lite mindre skärm och ingen möjlighet till att kolla på filmer, annars ingen större skillnad.

jag kör fortfarande på min 3th Generation (10 Gb) med svartvit skärm, fyller sitt syfte perfekt (spelar musik medan jag går från punkt A till B, samt vid få tillfällen fungerat som extern hårddisk)

är funktionen att se på trailers/film på din iPod så är detta det bästa köpet. eller om du har otroligt små fickor så kanske du borde tänka över att skaffa en nano ;)

Senaste generationen iPod är faktiskt ganska så mycket mindre jämfört med de äldre generationerna, speciellt de första generationera.
Trodde själv inte det var någon större skillnad tills jag såg min polares nya och gamla brevid varandra, ganska så stor skillnad faktiskt, speciellt med tanke på att den nya rymmer 60 istället för 20 gig och har bra mycket bättre batteritid + färgskärm...utvecklingen går framåt minsann... :banana
Dock så är det Nanon som gäller, den är lagom stor! Glider lätt ner i fickan eller runt armen när man skall ut å jogga, wunderbar!

Mina behov sträcker sig inte till att se film eller bilder, enbart som musik spelare. Så därför tänkte jag denna kunde vara ett bra (okej) köp, för att få 20GB utrymme för under 2000 spänn. Visst blir det monokromskärm, men som student är det nåt jag får acceptera helt enkelt antar jag... har satt min limit till 2000 spänn liksom.

Shiit, minns när jag köpte min iPod 15Gb för 3000 kr för 2 år sedan.. batteritiden är typ 4 timmar.
Just nu känns det som felinvesterade pengar med tanke på vad man kan få nu :)

Beställde en dv-kamera från priskrig på måndag kl 11, hade den i handen på tisdag kl 13 så dom är iaf snabba.

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg