Prisfråga, fireblade -00 /-01

Skalman

Köpenhamn > Stockholm
Gick med
12 Aug 2003
Hoj
929, svart/silver
Jag sålde farsans i vintras,- 00:a uttagen 01,1400mil tror jag, splitternya däck inget extra lull lull, helt orginal.. 55000.
:tummenupp

Jag håller med jag tycker de ligger lite för högt, men Hondor gör det av någon anledning, det var mycket därför jag inte köpte en Fireblade, de var 10 tusen dyrare än en R1.

Silwer skrev:
Jag håller med jag tycker de ligger lite för högt, men Hondor gör det av någon anledning, det var mycket därför jag inte köpte en Fireblade, de var 10 tusen dyrare än en R1.
Själv lägger jag hellre 65 på en fin 929a med få mil istället för 55 för en R1a årsm 98 som gått mellan 3-4000 mil.. Tycker cbr är mkt bättre hoj för pengarna (prisvärd), och vad man läst, mkt bättre kvalitet :tummenupp

IronMike skrev:
Själv lägger jag hellre 65 på en fin 929a med få mil istället för 55 för en R1a årsm 98 som gått mellan 3-4000 mil.. Tycker cbr är mkt bättre hoj för pengarna (prisvärd), och vad man läst, mkt bättre kvalitet :tummenupp
Nja, samma årsmodeller snackar jag om, Hondorna är dyrare utan att för den delen övertyga mig om att de är så mycket bättre på nåt sätt.
mycket bättre är rent nys i mina ögon, bromsarna är bättre ungefär.

Tycke och smak.

Silwer skrev:
Nja, samma årsmodeller snackar jag om, Hondorna är dyrare utan att för den delen övertyga mig om att de är så mycket bättre på nåt sätt.
mycket bättre är rent nys i mina ögon, bromsarna är bättre ungefär.

Tycke och smak.
Nää ser ju ut som att de flesta begär minst lika mkt för sina 00-01'or på blocket, som de med cbr...?

IronMike skrev:
Nää ser ju ut som att de flesta begär minst lika mkt för sina 00-01'or på blocket, som de med cbr...?
Då har väl kanske hondorna rasat sen jag letade hoj cbr1000 fanns ju inte då bla.
55 som du skrev är ju inte svårt att få en 00a R1 för direkt.

Själv chacka jag en cbr 929, 00a ut 01, 1800 mil. Slipon, mörkt kåpglas, kraschpuckar etc - herromdagen, för 55,000:- :) (nya däck, fullservad etc etc)

Last edited:
Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...