Prisdumpning KTM 660 -05??

Zana skrev:
Ju mindre olja deto mer rejsigare, är det inte så... hehe...

För mig är det inga problem att byta olja ofta, så det är vilket som... Du är bara lat.... :arsele

Om jag hade varit lat så hade jag skaffat en 640. :D

Eftersom du inte har några grusfälgar så får jag vänta till det blir torrare så ska vi fan ut och åka så får vi se hur din hoj går.

Rasorblade skrev:
Pratade med Superbike när de hade sin och de rekommenderade att styva upp den om man bara skulle ha den till gatan.

Betyder det hårdare fjädrar och annan olja eller bara att justera munstyckena i gafflarna?

motardnisse skrev:
Om jag hade varit lat så hade jag skaffat en 640. :D

Eftersom du inte har några grusfälgar så får jag vänta till det blir torrare så ska vi fan ut och åka så får vi se hur din hoj går.

Hehe, its a date...

Fan nu när vi fick lite is önskar man att man vore oljeshejk så man kunde skaffa grusfälgar... :(

DR-Zätare skrev:
Måste man inte fixa fjädringen på SXC? Den är väl lite gungig original med offroad-fjädringen?//Eric

Det är en smaksak, en del tycker det räcker med att reglera komp/returen och andra "följer hellre det här" gör en ordentligt genomgång med byte av fjädrar samt chims.

men om man köper en 625smc 05 nu utan presentkort hur mycket måste man pumpa upp med då för ett arcrapovik system?

Fire Power skrev:
men om man köper en 625smc 05 nu utan presentkort hur mycket måste man pumpa upp med då för ett arcrapovik system?

Ja du, ett slip-on går väl på ca 4000:- tror jag och ett helsystem går på 9000:-

Personligen så skulle jag välja nåt annat än just avgassystem. Hellre ett par offroadfälgar då eller t,ex ett slip-on och lägga resten på slitdelar...

motardnisse skrev:
Ja du, ett slip-on går väl på ca 4000:- tror jag och ett helsystem går på 9000:-

Personligen så skulle jag välja nåt annat än just avgassystem. Hellre ett par offroadfälgar då eller t,ex ett slip-on och lägga resten på slitdelar...

Snarare de dubbla skulle jag vilja säga. Dubbla ljudämpare på -05an. Tror mina dubbla akra kostade 8600kr :huvet

Nyheter
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman

Vi har fotograferat en 100 ...

MV Agusta återgår till 100% eget ägande