pris trafikförsäkring fireblade

husabergrobin

Ny medlem
Gick med
22 Aug 2004
Hoj
speed triple 955,minicross 4hjuling can am outlander 800 r xtp ,minmoto
någon som vet ungefär vad en trafikförsäkring kostar på en 929 för en 35 åring i en mindre stad? det suger i mc tarmen (hojlös just nu) har ingen lust att betala 2-3 tusen för att åka en månad. robin

husabergrobin skrev:
2382780 någon som vet ungefär vad en trafikförsäkring kostar på en 929 för en 35 åring i en mindre stad? det suger i mc tarmen (hojlös just nu) har ingen lust att betala 2-3 tusen för att åka en månad. robin
Jag är 37 år och bor i storstad (Göteborg) och betalar 750 kr/mån för halvförsäkring (trafik och stöld, basförsäkring hos folksam). hojen är en blade-99a.

ps. basförsäkring betyder at hojjen är möjlig att ställa av med garageförsäkring då den inte används. ds.
MVH/Björn

husabergrobin skrev:
2382780 någon som vet ungefär vad en trafikförsäkring kostar på en 929 för en 35 åring i en mindre stad? det suger i mc tarmen (hojlös just nu) har ingen lust att betala 2-3 tusen för att åka en månad. robin

Jag är 29, har hojjen halvförs hos if, det kostar 6300:-/år, tycker jag är överkomligt:tummenupp

Kolla med If, de har Hondaförs till ett bra pris, enda kravet är att man är över 24 tror jag..

BMS skrev:
2382814 Jag är 37 år och bor i storstad (Göteborg) och betalar 750 kr/mån för halvförsäkring (trafik och stöld, basförsäkring hos folksam). hojen är en blade-99a.

ps. basförsäkring betyder at hojjen är möjlig att ställa av med garageförsäkring då den inte används. ds.
MVH/Björn
kanon låter ju inte så farligt,har kört motard och enduro och cross några år men börjar bli trött på all service även om det är kul så man börjar kika mot sporthojarna igen är lite sugen på en 929 eller ev 954 för en bra peng. tack för svaret,mvh robin

Köpte själv en Honda CBR 900 RR -97 igår och ringde försäkrings bolaget idag och fick en Helförsäkring/helår för 2803:- . Tyckte det var ett riktigt bra pris.
Detta var hos Länsförsäkringar. (skall tilläggas att jag har hem,bil,mc försäkrat hos dom). Är 34 år, så det blev deras 24+.

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park