Pris på R1a-2004

137900:- är vad jag har hört..... inte orimligt.....

Välj det billiga.... Då sparar du ju 12.000:-
Bara att säga det när du ska köpa den...

EDIT: Billiga är ett relativt begrepp......

137000kr är det som gäller.

Frågade TwoWheels (som säljer Yamaha i Umeå) idag.

Sjukt att den skall kosta så mycket i Sverige!
Samma hoj skall enligt Yamaha i USA kosta
10599 dollar = 79 528,54 kr.

lite väl dyrt 137 lök, väntar nog ett eller två år = billigare :crash

nepp, tacka vetja när en 98års retta kostar 40 000:-, vilket jag tror man hittar enstaka ex för i slutet av kommande sommar.

BigKay skrev:
nepp, tacka vetja när en 98års retta kostar 40 000:-, vilket jag tror man hittar enstaka ex för i slutet av kommande sommar.

Det kan du göra redan nu.

Jo visst får man...

en R1:a för 40 men inte min kan jag ju meddela...
Har du tur kan du ju få en gubbkörd rö/vit 98 som gått 4000 för 40 men då e det ORGINAL som gäller...
Hur kul e det..? börja ladda utan riktig styrdämp å se hur kul de eee... Släpper aldrig min snibbis... hon kan ju så mycke skit... å så mycke godis på henns.......

Always.. Ryggen

Bifogat

• r1styret.jpg
    r1styret.jpg
    39.8 KB · Visningar: 379
332544884

cbjorkman skrev:
137000kr är det som gäller.

Frågade TwoWheels (som säljer Yamaha i Umeå) idag.

Ja 137 verkar ju rimligare än 150i!! Tidigare år så har dom ju också gjort rätt så mycket förändringar och prislappen har ju bara blivit ett par lax till!!
Jag har också frågat om priser men då har dom sagt att dom inte vet förrän mc mässan har varit!?

R1 skrev:

Usch vilken äcklig avatar och vilket fruktansvärt namn du har där! Inte nog med att man blev deprimerad när man läste om det hela, sen ska man bli påmind på sporthoj.com också! Usch! :zpy Go away you evil demon! :finger

(Och då syftar jag inte på dig R1, utan på hon där... Ja, hon...)

R1 skrev:
De anger alltid priserna exkmlusive "Sales tax" (moms), så det blir några procent till. Fast man kan väl pruta även där, så det blir väl ungefär det du anger i slutändan.

Bingo skrev:
De anger alltid priserna exkmlusive "Sales tax" (moms), så det blir några procent till. Fast man kan väl pruta även där, så det blir väl ungefär det du anger i slutändan.
Varför inte importera då? då får man väl lägga på svensk moms (25%?) så e man uppe i 100' sen kostar väl frakten och inregg max 10'

*/ ?>
Back