Pris på min R1a

pittbull skrev:
snälla hannez, ring upp mej snälla, ge mej nåt ditt nr, eller adress, eller vad som hällst låt mej få träffa dej... vill vill :Bugar :Bugar :Bugar gud vad jag skulle njuta då. bara slå in din käft fan...
ja jag är lite galen, jag vet det... men det är så skönt att ge min andra sida skulden när man gjort nåt som man vill skyll :gnissla a i från sig... så ja visst e jag kluven. ha ha ha...

sesså.. lugna nu ner er lite annars blire "bannaknappen" som blir använd.

Ang din R1:a och vad den är värd så är det inte ett öre mer än vad köparen betalar. kommer ingen köpare så får du se det som en hint om vad prisläget är.

pittbull skrev:
snälla hannez, ring upp mej snälla, ge mej nåt ditt nr, eller adress, eller vad som hällst låt mej få träffa dej... vill vill :Bugar :Bugar :Bugar gud vad jag skulle njuta då. bara slå in din käft fan...

:hihi

hannez verkar populär...

Last edited:
pittbull skrev:

Ska han ringa.... sen då? Ska du säga fula ord till honnom??
Jösses! brukar inte bry mig om sånthär Fjortistjafs men hannez är en sjyst lirare, Ge fan i att hota folk du inte känner *Agh*

pittbull skrev:
ja jag är lite galen, jag vet det... men det är så skönt att ge min andra sida skulden när man gjort nåt som man vill skyll :gnissla a i från sig... så ja visst e jag kluven. ha ha ha...

Med tanke på att pittbull skickade det här inlägget direkt efter "hotet", så tror jag att det var ett lite udda skämt...

Salig skrev:
Med tanke på att pittbull skickade det här inlägget direkt efter "hotet", så tror jag att det var ett lite udda skämt...

Jasså skulle det vara ett skämt :3freak ... Då får han ursäkta att jag inte skrattar

Salig skrev:
Japp... han spelade på kluven personlighet som HanneZ skämtade om. En elak inne samtidigt som en snällare. Men kul var det inte. :3freak

Dee_cati skrev:
Jag har sett gamla 85:or som endast gått 5000mil, det går ju inte heller ihop isåfall :va

Min far har en gammal CX500C som han köpte ny -81, den har rullat runt 3000 mil och då har ändå jag kört en del på den i mina yngre dagar :)

Denna tråden låses och uppförande som pittfull kommer ej tillåtas. Att hota folk till höger och vänster och kalla folk för dittan och dattan "och stå för det", kommer inte accepteras. Detta är inte Hells Angels forum. :rolleyes:

Swedie skrev:
Denna tråden låses och uppförande som pittfull kommer ej tillåtas. Att hota folk till höger och vänster och kalla folk för dittan och dattan "och stå för det", kommer inte accepteras. Detta är inte Hells Angels forum. :rolleyes:

Trist när det blir så här. Hade för fan bara en liten fråga.

R2 skrev:
höru pittbull, dina fälgar ser ut att vara polerade
gjort det själv, köpt så eller lämnat bort jobbet?

pittbull köpte den av matteg så det är han som har polerat hela hojen..

mvh.Peter

snyggaste R1.an tycker jag... :yoparty

E22 skrev:
vet en som köpte en exakt en sån i förra veckan i malmö...han prutade lite på skiten & fick den för 26tusen..så några 50tusen kan man ju se i himmeln efter att man får för den...de e ju en sak vad man KAN begära & en helt annan vad man får för den...
Visst stulen.klotad eller vad ???

45k måste du ju kunna få! skulle inte sälja min mycket lägre än så iaf :tungan sen om folk vill vänta på att hitta en för 35k så kan dom ju roa sig med det :D

men det är ju köparens marknad nu,mycket pga försäkringarna:(!åzå får vi väl skylla oss lite själv åxå som har dumpat priserna så mycket,men det är ju ett måste om man ska få sälja,å många blir väl tvingade pga höjda försäkringar!

fan, en -98 är ju en klassiker snart,dom flesta lär väl vara kraschade :D

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...