Pris på Michelin Pilot Road 120/70/17

rike

Alla bikers är mina kompisar!
Gick med
24 Apr 2004
Hoj
Triumph Explorer, ET 340 -83,
Tjena.

Vad är priset på dessa sulor? Någon som vet?

Tips på schysst handlare? Gärna online

Hade

rike skrev:
Tjena.

Hade
runt 1500 skulle ja få ge för ett sånt här nere...monterat å klart. :confused:

Tackar. Verkar vara betydligt dyrare häruppe; 1850 kr och då vet jag inte om montering ingår!

Fan vad less jag blir på att det alltid är dyrare norrut men det finns kanske skäl för det...

Återigen, Fanx!

rike skrev:
Tackar. Verkar vara betydligt dyrare häruppe; 1850 kr och då vet jag inte om montering ingår!

Fan vad less jag blir på att det alltid är dyrare norrut men det finns kanske skäl för det...

Återigen, Fanx!

Köp förfan från tyskland eller eBay! En uppsättning Conti fram och bak 120/70 190/50 för 210 euro (=2000kr). Sök lite på forumet så hittar du däcktrådar! Montering och balansering brukar gå lös på 100-lappen. :7peta

yonsson skrev:
www.mynetmoto.com
det enda rätta!
Fick däcken inom 5 dagar. 2200 för pilot road både fram och bak med frakt i vintras.

Ringde till en lokal MC handlare i trakterna och frågade vad en uppsättning 190/50 + 120/70 Halkmax special gick lös på. 4800kr! Som hittat! Jag tar två uppsättningar, tack! :tungan

Lillkwak på forumet har ett 120/60 17 till salu för en billig peng.

Tack för tipset. mynetmoto verkar ju vara helt ok. Men vad står alla bokstäver för på Michelin Pilot Road? Det finns ju PILOT ROAD S FRONT, PILOT ROAD C FRONT,PILOT ROAD B FRONT.

Vad betyder det? Annat mönster eller vad? Hastighet?

Tacksam för hjälp.

Ruggigt bra tråd. Fanx!

Det blir troligen att beställa sulor. Lite trist är det att lokala handlare ligger så mycket över. Jag begriper inte hur det kan komma sig.

Återigen; fanx

rike skrev:
Ruggigt bra tråd. Fanx!

Det blir troligen att beställa sulor. Lite trist är det att lokala handlare ligger så mycket över. Jag begriper inte hur det kan komma sig.

Återigen; fanx

Det beror på dumma svenskar som köper till överpriser! Länge leve tyskar, britter, jänkare, eBay, konkurrens, kundmakt och frihandel inom EU! :Bugar

För ordet vidare! :4skrika :tummenupp

rike skrev:
Tjena.

Hade
Hallå!

Kolla in på www.thefastone.co.uk
Det gjorde jag å inhandlade ett par(fr+b,120-70-17/190-50-17) Pirelli Dragon Evo för mindre pengar (2200:-) än vad den billigaste handlaren jag kunde hitta i Sverige tog för dito BAKDÄCK!! inkl.frakt och utan problem ska sägas!
Lycka till, från en som ALDRIG kommer att köpa gummi i Sverige igen..och då menar jag INGEN typ av gummi.. :hihi

Last edited:
däck

hm, jag gav just 1200:- för ett Michelin Pilot Road 120x70x17 monterat, balanserat o klart. Borde vara ganska bra pris då?

Lokala mekar rokkar :yoparty

craffe skrev:
2102299 hm, jag gav just 1200:- för ett Michelin Pilot Road 120x70x17 monterat, balanserat o klart. Borde vara ganska bra pris då?

Lokala mekar rokkar :yoparty

Jag betalade 1600kr monterad och klart för 120 70 17, 150kr för monteringen.
Och då fick jag ändå 20% rabatt på bikedagarna. URK :4skrika

R.Lehtipalo skrev:
1406816 Ringde till en lokal MC handlare i trakterna och frågade vad en uppsättning 190/50 + 120/70 Halkmax special gick lös på. 4800kr! Som hittat! Jag tar två uppsättningar, tack! :tungan
Ava tar 3600 för pilot power fram och bak.. ink motering...
Tycker det är ett ok pris en svenks handlare...

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT