Pris på Husaberg?

henrikkrueger skrev:
Tjena.
Tänkte sälja min Husa. Problemet är att jag inte vet vad hon är värd riktigt.
Nån som kan hjälpa mig?

länk till min annons...
http://www.blocket.se/view/5700461.htm?caller=abl_s&l=0&c=1&city=0

Har begärt 55kkr, är detta för billigt?

MVH
Henrik

Marknaden verkar jäkligt seg vad gäller motard just nu. Ditt pris är nog vad som behövs för att bli av med den. Jag hade köpt den om jag haft stålar! Finns ju massor av galningar som ska ha 50 o upp för sina 02or när t.o.m. 05or kommit under 60. O en ny 04 kostar ju inte mer än 66.

Som sagt, rätt pris! :tummenupp

Mvh
David

Tycker det ser bra ut om du ska stressa iväg hojjen.

Vad har du tänkt byta till nu då?

OlleR skrev:
Tycker det ser bra ut om du ska stressa iväg hojjen.

Vad har du tänkt byta till nu då?

Nä jag vill inte stressa iväg hojen. Vill dock bli av med den innan hösten slår till med full kraft.
Ska byta till en "mindre" hoj, blir nog tvitakt oxå.
Funderar lite på Barretts 380 (inte mindre kanske) och känner en som vill sälja en exc 250. Vill ha en hoj som går att köra lite mer enduro/cross med oxå.

Sen måste jag tyvärr ta mig en rejäl funderare om jag kan fortsätta köra, min högra axel är rätt trasig tyvärr. Har ont som f-n varje gång jag kört bana eller lite mer aktivt... :mad: :huvet

henrikkrueger skrev:
Sen måste jag tyvärr ta mig en rejäl funderare om jag kan fortsätta köra, min högra axel är rätt trasig tyvärr. Har ont som f-n varje gång jag kört bana eller lite mer aktivt... :mad: :huvet

Det låter som att du ska åka gata istället, byt mot min R6:a vetja :)

erik skrev:
Det låter som att du ska åka gata istället, byt mot min R6:a vetja :)

Hehe, tror det skulle va sådär bra för mig att byta till sporthoj. En av anledningarna till att jag köpte motard var att jag tror att jag skulle skada mig själv eller nån annan på en sporthoj. :död Skulle köra fort så in i h****te hela tiden förmodligen...
Hade vart kul att pröva dock! :)

Back