pris på en wr450f?

thornestedt

Wohoo Motard...
Gick med
2 Aug 2006
Hoj
buell xb9r
vad kan man tänkas få för en Yamaha wr450f 04:a köpt 05 och körd ca 30 timmar och allt skött pedant? nu är det motardhjul på har kört både skog och motard med den.

WROOOOOOOOOOOM

Bifogat

• hojn justerad2.JPG
    hojn justerad2.JPG
    111 KB · Visningar: 183
thornestedt skrev:
2450306 vad kan man tänkas få för en Yamaha wr450f 04:a köpt 05 och körd ca 30 timmar och allt skött pedant? nu är det motardhjul på har kört både skog och motard med den.

WROOOOOOOOOOOM

Jadu.. Dom står väldigt lågt i pris nuförtiden. :(
Men! Jag är schysst och kan tänka mej att ta den för 20000:-. :tummenupp
Ska vi säga så? :pannkyss

LV:reggad??

Dra till med ett shysst pris så kanske jag nappar.

SuperKnutte skrev:
2450438 Jadu.. Dom står väldigt lågt i pris nuförtiden. :(
Men! Jag är schysst och kan tänka mej att ta den för 20000:-. :tummenupp
Ska vi säga så? :pannkyss

vi kan säga såhär. om du ger mig 20000 och din hoj så kan du få äran att slippa din skrothög som defenetivt står lågt i värde NU FÖR TIDEN. :tummenupp

men den som langar upp 59500 för min hoj med komplett motardkit och endurokit kan få köpa den och det är ett snällt pris, med tanke på att det fortfarande är orginaldäcken som sitter på på enduro fälgarna och även orginaldäcken som sitter på motardfälgarna så kanske någon kan räkna ut hur lite och lugnt körd den är. lägre bud hänvisas bara i mitt hjärnkontor som avundssjuka och inkompetens. med tanke på ett nypris på 82k plus 21k för motarddelar vilket resulterar i en summa på 103k och nu endast ca 60k innebär det en nedräking på 43k för 30 timmars körning. Tycker jag varit ganska realistisk i prissättningen då. fast det är bara att gå ut och leta upp en annan wr450 motard om man vill. lycka till i letandet. Kind regards johan:yoparty

WaZZe skrev:
2450770 LV:reggad??

Dra till med ett shysst pris så kanske jag nappar.

klart den är landsvägsreggad :tummenupp

ska besiktas 2008 första gången.:yoparty

den är helt laglig utöver slicksen som sitter på men följer även med lagliga motarddäck oxå om man nu ska vara så petig.:)

Last edited:
thornestedt skrev:
2453092 vi kan säga såhär. om du ger mig 20000 och din hoj så kan du få äran att slippa din skrothög som defenetivt står lågt i värde NU FÖR TIDEN. :tummenupp

men den som langar upp 59500 för min hoj med komplett motardkit och endurokit kan få köpa den och det är ett snällt pris, med tanke på att det fortfarande är orginaldäcken som sitter på på enduro fälgarna och även orginaldäcken som sitter på motardfälgarna så kanske någon kan räkna ut hur lite och lugnt körd den är. lägre bud hänvisas bara i mitt hjärnkontor som avundssjuka och inkompetens. med tanke på ett nypris på 82k plus 21k för motarddelar vilket resulterar i en summa på 103k och nu endast ca 60k innebär det en nedräking på 43k för 30 timmars körning. Tycker jag varit ganska realistisk i prissättningen då. fast det är bara att gå ut och leta upp en annan wr450 motard om man vill. lycka till i letandet. Kind regards johan:yoparty

haha.. :D
Skrothög.. *muttrar*
Nåja.. :arsele

Men det låter ju som ett vettigt pris som sagt. :tummenupp

thornestedt skrev:
2454091 visst gör det :tummenupp extremt billigt för att vara en kvalitativ Yamaha :D

Jag sålde min Yamma WR450 03 för 54" då var det motardkit+endurokit med+att den var lite modifierad...

thornestedt skrev:
2459429 ja då lär ju 60k för en 04:a vara riktigt bra pris då! :tummenupp

Kolla mitt garage så ser du hur den såg ut. Grymt skick må jag säga!!!

(MARCUS) skrev:
2459606 Kolla mitt garage så ser du hur den såg ut. Grymt skick må jag säga!!!

ja den var fin, men min är åtmindstonde i samma skick om jag lägger manken till och ska ta ett kort där allt fint ska vara med, men anser att den som är intresserad märker det när dom kommer:tummenupp

d har ju dom standard nötmärken som blir på en 450 precis som jag med har och som blir efter bara några timmars körning. dvs nötmärkena vid kåpan och ramen som blir av stövlarna :tummenupp

thornestedt skrev:
2461296 ja den var fin, men min är åtmindstonde i samma skick om jag lägger manken till och ska ta ett kort där allt fint ska vara med, men anser att den som är intresserad märker det när dom kommer:tummenupp

d har ju dom standard nötmärken som blir på en 450 precis som jag med har och som blir efter bara några timmars körning. dvs nötmärkena vid kåpan och ramen som blir av stövlarna :tummenupp

Samma på min...

*/ ?>
Back