pris gotland ring

janos

There can only be three
Gick med
22 Aug 2003
Hoj
> Honda crf250rx 2011 > Honda crf450r 2012 supermoto > Honda crf250rx enduro
Nu höjer dom priset för gotland ring igen.
1200 för halvdag 1500 för heldag ser det ut som.
http://www.gotlandring.com/events_privat_biketrackdays.php

Det var redan lite dyrt förra året tyckte jag. Sedan räknar dom en timma över halvdag som heldag. Dom har ju knappt ngn personal på plats heller. Sist jag körde där var det en snorunge som var banvakt. Vad ska han göra om det händer ngt allvarligt? Vifta ännu hårdare med röda flaggan eller??

Sorry, behöver gnälla av mig lite. Blir sur.:tummenner

Last edited:
Låter ju inte särskillt billigt tycker jag. Oförsvarbart att ta så bra betalt om det inte ens finns personal på plats... :tummenner

Nr:18, Gotland Ring har något speciellt som gör att så många vill åka där gång efter gång. Det man kan tänka på är:

Det finns andra arrangörer på GR förutom dom själva. Köp platser där istället.

/ Jens

Bara en liten kille där förrförra året när jag körde också. Tur att man inte välte illa.

Skillnad mot när jag kört på Gelleråsen med ambulans och folk i varenda kurva.

Har faktiskt letat, men om du har fler tips än Actionpics, som var fullbokade redan innan årsskiftet så tar jag gärna emot tips!

PP

Nr:18, Gotland Ring har något speciellt som gör att så många vill åka där gång efter gång. Det man kan tänka på är:

Det finns andra arrangörer på GR förutom dom själva. Köp platser där istället.

/ Jens

Har faktiskt letat, men om du har fler tips än Actionpics, som var fullbokade redan innan årsskiftet så tar jag gärna emot tips!

PP

Leta när det börjar närma sig efter annonser i annonsforumet, kommer bli flertalet som säljer där.

"Vi" är dom enda mig veterligen som har ambulans på plats.

/ Jens

PP

Hej PP

Det brukar alltid gå att köp plats när det närmar sig. Håll koll här på porthoj under säljes. Du kan med skicka ett mail till info@actionpics.se så kanske vi kan höra v oss om vi vet någon plats som är till salu. Skriv vilken grupp du vill åka i , vilken helg och vart vi kan nå dig :tummenupp

Vi på Actionpics vill inte chansa med andra människors liv och har därav alltid ambulansvård där.

Liwa1 - Actionpics

Nyheter
Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...