Nordic Stuntriding Championship 2003

Matti skrev:
RRickard: Jodå! gamla rutan ligger där fortfarande och nya rutan är fortfarande hel. Ingen som vågat pilla på den! :P

WestW: Ne det där är en bild från nån gammal fest. Visst fanns det strippor där iår igen men hon var inte mycket att titta på. Bättre har man sett! PS: Praq är att rekomendera! :crash

Teddy! Det var ett tag sen! :)
Rejsar du fortfarande? Jo, nervöst var det först men nu har man fått en blodad tand! :rock

Liwa1. Inofficielt blev jag 6:a
officielt blev jag 5:a. Det ligger nämligen till så att en av killarna var med och arrangerade tävlingen. Han skulle inte tävla officielt men ville gärna va med och köra ändå. Han sulle köra som första förare och värma upp publiken lite. Tydligen lades han till på listan vilket jag inte visste om. Tack för tillrättavisningen.
Spelar det nån roll? Jag har dock ändå varit där och tävlat. Och föresten, om jag hade blivit 5:a och det visat sig att jag blev 4:a. Hade du tillrättavisat mig då? Puss och kram.

Till er som ville se på lite foton från tävlingen och lite runt om kring.

http://medlem.spray.se/madbikers/matti/

Tyvärr har jag inga foton från själva tävlingen men film material har jag. Ska redigeras när tillfälle kommer.

Matti! Läs mitt inlägg igen så ser du svaret på din egna fråga.
Du behöver inte läsa det igen, kan säga vad jag skrev, 5 som 6 vilket som grattis

Last edited:
haha nedå! Blir lite på lyret fortfarande sen inatt. Börjar dock klarna upp lite iaf!

Vad jag menade var att hans 12 o'clock bar är för långt ut från baklyset. Det ger honom problem att parkera hojjen och göra trix.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT