pris för denna?

nmi

Sporthojsnörd
Gick med
29 Jun 2006
Ort
gbg
Hoj
hojlös
tjena!

har kollat på denna hoj!
årsm 96
mil 6000/ renoverad vid 3000
den har lite skrap på sidorna och ena skruven på vänstrer sidkåpa borta.12 ägare varav 4 firmor.nytt tändstift och tanklock!
har provkört den ,helt ok!

han vill ha 30000?
 
Last edited:
vill han ha 30000 & du vill ge 30000 så köp :7peta

edit: dock finns ju oftast en prutmån..
 
Last edited:
granath_ skrev:
2372769 vill han ha 30000 & du vill ge 30000 så köp :7peta

edit: dock finns ju oftast en prutmån..

prity much says it all :tungan
priset är väl inte bra men inte heller dåligt tycker jag..
har han papper på den där renoveringen så kör om de känns bra :tummenupp
 
tycker den e lite dyr ....men det e jag det..

pruta ett par -tre tusen isåfall...
 
Last edited:
30 000 tycker jag låter dyrt men det är ju en honda så den går väll för evigt.

Finns det ingen mer dokumenterad service efter den på 3000 mil så pruta.

Viktigast av allt kolla så däck och drivpaket ser bra ut annars får du slänga upp en 5-8000 till (beroende på om du fixar själv eller på verkstad.)

Är den servad efter 3000 och däck och drivpaket är riktigt bra 27-28 000
är den inte ervad efter 3000 med bra däck och drivpaket 23-24 000
inte servad efter 3000 dåliga däck drivpaket MAX 20 000

Lycka till.
 
Helt ok pris. Cbr står skit högt i pris. men det börjar bli höst fast det är ett bra pris.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top