Priceless

CalleE skrev:
Nää, hon är inte fet, men tusan inte vidare fin heller, plast överallt men tror hon är riktigt fin! Det är det som är skoj, dum blond och amerikansk! Men jag kanske är lite korkad!

Inget jag skulle stoppa kronjuvelen i om jag vore nykter så att säga.

Jo, hon verkar ju tro hon e mycket finare än vad hon är. Kunde va kul å se hur hon såg ut osminkad/oopererad :D Plastigheten verkar iaf gå hem i USA :p

Men det var en vig jä**l du fått med på bilden :D
/F.

CalleE skrev:
Jag vet, jag vet... det är inget fint för oss att titta på, men tjejerna på sporthoj får sig säkert ett gott skratt!

En ryggbrytare till!

Ooah :eek:
Ännu vigare - nu vet man hur akrobater "tränar"
/F. :D

Foggy skrev:
Jo, hon verkar ju tro hon e mycket finare än vad hon är. Kunde va kul å se hur hon såg ut osminkad/oopererad :D Plastigheten verkar iaf gå hem i USA :p

Men det var en vig jä**l du fått med på bilden :D
/F.

Förmodligen mycket bättre! :fakta

Ja, jag läste på ungdomsmottagningens sexualupplysning(minns inte hemsideadressen) där de behandlade detta ämne med att vara vig! Det stod att man inte ens skulle försöka pga att det inte är kul att bryta ryggen och sedan förklara varför...

CalleE skrev:
Förmodligen mycket bättre! :fakta

Nej då - mer är alltid bättre :D

Ja, jag läste på ungdomsmottagningens sexualupplysning(minns inte hemsideadressen) där de behandlade detta ämne med att vara vig! Det stod att man inte ens skulle försöka pga att det inte är kul att bryta ryggen och sedan förklara varför...

Förklaringar tenderar att bli "bra" när situationerna är pinsamma. Undrar vad han/hon(?) med colaflaskan sa till doktorn :confused:

Denna tråd är aldeles för rolig fö att släppa. Finns där ingen mer som har bilder att slänga upp???? Please !!!

Grodögat skrev:
Denna tråd är aldeles för rolig fö att släppa. Finns där ingen mer som har bilder att slänga upp???? Please !!!

här kommer en till...

Bifogat

• nicorette.jpg
    nicorette.jpg
    39.4 KB · Visningar: 536
:cool:

Bifogat

• 1.jpg
    1.jpg
    121.5 KB · Visningar: 500
Jag såg ingenstans att denna höjdarn var med :D

Bifogat