KalleNorton skrev:Lägg ner!!
Läs ovan, snälla.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
KalleNorton skrev:Lägg ner!!
H4 skrev:Men nu spelar det verkligen inte någon roll vilka hojar det är, försöker komma fram med att en snabbare hoj på banan förbättrar ens tid, även om man är en dålig förare. Måste inte vara en RS och en RD som man jämför. Förstår du? Försökte bara skriva min åsikt. Så varför inte välja den snabbare hojen?
Nu vet jag inte om RS:en eller RD:en är snabbare, men alla snackar ju om att RS:en är ju snabbast på banan, därför skrev jag så som jag gjorde. Skulle kanske inte gjort det, men ändå.
Intressant, du försöker alltså förklara nått för oss som vi redan fattat....? Läser du ens vad vi skriver?H4 skrev:RS:en är snabbare på en RR bana än en RD.

NSR_Martin skrev:Intressant, du försöker alltså förklara nått för oss som vi redan fattat....? Läser du ens vad vi skriver?
Koskela skrev:Nu vill ja säga nåra saker...
Tycker denna tråd har varit ett helvete att läsa!![]()
En del här har inte skrivit något vättigt utan har bara klankat ner på H4.
Sedan kan jag bara inte förstå H4 varför du säger emot utan att tänka innan på vad du har sagt själv och att du hela tiden ändrar dina åsikter men ändå säger att du sagt samma sak hela tiden.
Fy fan vilken tråd säger jag![]()
![]()
spectre skrev:Jag läste i en bok att 4+4 är ALLTID 8....
EDIT: justefan jag kunde ju inte läsa....
NeO skrev:Användare som bryter mot reglerna kommar att varnas. Vid upprepning blir användaren bannad.
|
|
Motorsportsalongen i Örebro!
Jag tog en snabb avstickare... |
|
|
Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort
Det är ingen lätt uppgift H... |
|
|
KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”
Rajiv Bajaj, 58, VD för den... |