Presentation inför Bikeweek

Prenumeranterbjudandet, Bike

Ang. allmän åkning på söndag, Karlskoga. Är det någon som har koll på om kupongen är personlig eller kan man ta sin polares som kraschat och ändå inte ska köra. Jag är fattig, inte snål :)

pitte skrev:
Ang. allmän åkning på söndag, Karlskoga. Är det någon som har koll på om kupongen är personlig eller kan man ta sin polares som kraschat och ändå inte ska köra. Jag är fattig, inte snål :)

ingen aning faktiskt...brukar inte bry mig så mycket om Bike's arr.
Hjälpte till 1 år och det var mer strul än jag orkade med och ingen verkade veta något.

Jag misstänker att de "helst" vill att killen som "äger" biljetten åker...men hur skall de kunna kolla det??? Är biljetten utfärdad i ett visst namn?
Annars är det väl bara att chansa o uppge ditt "andra" namn :)
Prova att ringa till Gelleråsen o hör om Tony eventuellt vet något: 0586-15010

Mookie skrev:
Fjäskar och fjäskar, catman vet vad han snackar om. Killen har en hel flock rr pokaler på hyllan.

nu fjäskar du Peter :fatta! .
Jag snackar bara för att jag tycker att det är roligt :fyllisar (säger alla andra jag har snackat med iaf :rolleyes: )

som sagt; Kaffet står alltid på, kaffebröd köper besökaren :tungan

Catman skrev:
ingen aning faktiskt...brukar inte bry mig så mycket om Bike's arr.
Hjälpte till 1 år och det var mer strul än jag orkade med och ingen verkade veta något.

Jag misstänker att de "helst" vill att killen som "äger" biljetten åker...men hur skall de kunna kolla det??? Är biljetten utfärdad i ett visst namn?
Annars är det väl bara att chansa o uppge ditt "andra" namn :)
Prova att ringa till Gelleråsen o hör om Tony eventuellt vet något: 0586-15010

Biljetten/kupongen har varken namn, nummer eller någon typ av streckkod så det är nog lungt. Jag plingar Tony imorgon och kollar helt enkelt.

M V H Stefan

Catman skrev:
Hej på Er.
Efter förra årets "blyga" Sporthoj.com'are , så tar jag tag i detta igen.
Jag kommer att besikta hojarna iår igen för de som skall åka allmänåkningen mån-ons.
Det vore kul om fler folk än ifjol (1 person) kunde presentera sig och iallafall säga hej.
Presenterar kort på min hoj(som kommer att användas på banan också) och ett kort på mig.
Jag kommer att vara tämligen lätt att känna igen: dels på kepsen med mitt nick på och dels för att jag förmodligen är den som kommer att prata mest inne i besiktningshallen.

Så kom fram o säg hej för bövelen :)

Vilka kommer dit????

(edit: kortet på mig funkar ej...fösöker fixa ett nytt)

HAHA jag har iaf hälsat på "Catman", och ni andra som tvekar han är inte lika farlig som han ser ut :D

*/ ?>
Nyheter
Gotland Ring Bike Week 2026, Early Bird erbjudande!

Den 3-5 juli slår vi upp po...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Back