Presentation av oss 100...

Jaha...då blir det väl min tur då =)

Danny Karlsson har vi här, 28 år bor i Trångsund (Stockholm)

Jag skulle väl inte vilja påstå att jag har så mycket erfarenhet, har bara haft hojen sen i september i fjol men kortet har jag haft i 10 år.
Jag kör en Suzuki TL1000S -00 som jag är riktigt nöjd med, den räcker än så länge till min körning men det kan ju ändra sig :hihi

Jag kör i stort sett oavsett väder ute, det är alltid lite skönt att få sadla upp och bara koppla av en sväng :) Jag funderade här om dagen på vart milen tar vägen när jag konstaterade att jag redan har avverkat en bit över tusen mil i år :3freak

Jag blev av med ban-oskulden i fredags och frågar mig bara varför det har tagit så lång tid innan det blev av :va Jag kan bara säga att körning på gata nu känns inte alls lika kul trots att det har sin charm.
Bankörning Råckar :yoparty

Jag ser fram emot den här utbildningen enormt mycket och framför allt att få lära mig massor som jag i förlängningen förhoppningsvis oxå ska kunna lära ut.
Det ska även bli otroligt kul att få lära känna massa nya människor med samma intresse :tummenupp

Vi ses på kullen

//Danny

Kristoffer Näsholm . 23år Bor Lycksele, Norrland, "Lappstockholm"
Har övningskört hoj ca 100mil förra året och har nu äntligen uppkörning den 14/6.
Jag kör en Svart Yamaha FZR600R -94 som jag fixat till lite utsende mässigt själv, men bla, My lack, egen moddat Hipipe, bytt lite tätingar lite här och där,
Jobbar på Auto Blå AB i Lycksele som Toyota och Mercedes mekaniker och har jobbat där i ca 4år.
Så självklart så kör jag en riktig bil :tummenupp .Toyoat avensis -99 och tjejen kör en BMW 318is -88.
Har 2 st Schefrar, En tik (Nima) som är 3år och en Hane (Enzo) som är 2år.

Tror att jag fick med allt där. nu är det bara att sitta och vänta på att få köra upp och hoppas at man klarar det, annars så blir det deprision=) :kryckor

nasholm82 skrev:
Kristoffer Näsholm . 23år Bor Lycksele, Norrland, "Lappstockholm"
Har övningskört hoj ca 100mil förra året och har nu äntligen uppkörning den 14/6.
Jag kör en Svart Yamaha FZR600R -94 som jag fixat till lite utsende mässigt själv, men bla, My lack, egen moddat Hipipe, bytt lite tätingar lite här och där,
Jobbar på Auto Blå AB i Lycksele som Toyota och Mercedes mekaniker och har jobbat där i ca 4år.
Så självklart så kör jag en riktig bil :tummenupp .Toyoat avensis -99 och tjejen kör en BMW 318is -88.
Har 2 st Schefrar, En tik (Nima) som är 3år och en Hane (Enzo) som är 2år.

Tror att jag fick med allt där. nu är det bara att sitta och vänta på att få köra upp och hoppas at man klarar det, annars så blir det deprision=) :kryckor

Hmmmm , skrev du i rätt tråd nu :va
Är du uttagen till SMC's instruktörsutbildning på Kinnekulle som den här tråden handlar om?
Trodde det var krav på körkort för att delta???

/Nitrous

Tomaser skrev:
Hejsan hejsan!

Tomas Eriksson Heter jag! 29år än så länge men passerar det magiska 30 i september grrrrr. Jag bor i Örebro o jobbar som Sprängkapseloperatör 3mil norr om bostaden! Jag har kört sporthoj i ca 9år åker nu på en Honda SP1:a jag har tidigare ägt 1st ZX7R, 3st ZX9R och 1st R6:a!
Jag har bara åkt hoj för nöjes skull jag har alldrig tävlat!

Fasen det här ska bli jävulskt skoj det ända tråkiga är det här med gränsen på 100db fick skruva i flera timmar för att byta ut helsystemet till original (Symaskin)

Jag tänkte åka hoj ner på Torsdag eftermiddag/kväll så finns det någon/några som har vägarna förbi Örebro trakten så hör av er så kan vi åka tillsammans ner!

Ha det bra allesammans så ses vi på Kinnekulle!
Mvh/Tomas
070-6072636

Är det ingen som ska åka hoj förbi Örebro på Torsdag EM/Kväll som jag kan ta följe med ner till Lundsbrunn! Ni som åker i från stockholm passerar väl Örebro!?

Hej!

Jens Bergbom heter jag, 25 år gammal högskoleutbildad budbilschaufför från Jönköping där jag bor tillsammans med bästa polaren Emmi samt våra 2 katter.

Började åka hoj 2002-05-13 (körkortsdagen) och har väl mer eller mindre levt för och i hojåkandet sen dess. Har efter förra årets banåkningar insåg jag väl mer eller mindre att sporthojar goda för 300 kilometer i timmen inte hör hemma på vanlig landsväg och sålde dåvarande hojen, en GSXR1000-03 till förmån för en KTM660SMC supermotard. Enda gången jag saknar all effekten i suzukin är på långa rakor, så kinnekulle känns som en bra bana för utbildningen.

Sitter fortfarande och väntar på skjutsen till kinnekulle, så gäspar jag imorgon så vet ni varför ;)

Väl mött!

/ Jens Bergbom

Zeb_Macahan skrev:
Sitter fortfarande och väntar på skjutsen till kinnekulle, så gäspar jag imorgon så vet ni varför ;)

Va fan.. var ju tvungen att jobba till 19 ju :(
sitt nu där framme i bilen o njut lite istället ... du är snart hemma igen

Undrar när man är hemma ikväll?....

//håkan

håkan skrev:
Va fan.. var ju tvungen att jobba till 19 ju :(
sitt nu där framme i bilen o njut lite istället ... du är snart hemma igen

Undrar när man är hemma ikväll?....

//håkan

Sent blev det... skitsent.

Lite sent med en presentation kanske men det var jag som åkte Superduke,heter Hannes Westman, är 30år varav 13 på motorcykel. Har jobbat som butikschef och datasäljare men kör nu (snart) eget. Är ordförande i LMS RR-sektion, kör som instruktör för LMS och hoppar in både hos racingworld, smc och hos Liwa/Nitrous på gotland.
Jag ansvarar även för ett antal hel/halvdagar på Linköpings Motorstadion så när ni blivit godkända instruktörer är det fritt fram att anmäla sitt intresse för att hjälpa till. :banana

Nu ska jag tvätta bort lite rött slem från hojen...

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman