Present!

leffe6

Pappa till 2
Gick med
31 May 2005
Hoj
Cbr-xx
Present till en tjej, blivande 30åring........ Kompisen sambo. Tips någon?
Seriösa nu, inte Dildo, bröstförstoring osv...

Hon bjuder på fest i morgon...... :fyllisar :rofl

Funkar ofta bra med ett presentkort på nån ansiktsbehandling, massage eller liknande. Hagabadet brukar ha en del att välja på.

Annars kan det vara fint med nåt halsband. Vet att det finns en del affärer runt Victoriapassagen som har lite kul grejer.

Själv fick jag bl a en ballongflygning i 30-årspresent. Väldigt uppskattat men kostar också en del..

Några tips iaf.. :)

Blommor och ett tuttklämm ?

Nej men ärligt presentkort på någon klädaffär eller någon delikatessaffär,Systembolaget,Cervera osv.

Skrutten skrev:
Funkar ofta bra med ett presentkort på nån ansiktsbehandling, massage eller liknande. Hagabadet brukar ha en del att välja på.

Annars kan det vara fint med nåt halsband. Vet att det finns en del affärer runt Victoriapassagen som har lite kul grejer.

Själv fick jag bl a en ballongflygning i 30-årspresent. Väldigt uppskattat men kostar också en del..

Några tips iaf.. :)

Jag fick ballongflygning för några år sen, själv tyckte jag det sög oerhört mycket. Kändes mest som om skallen skulle brinna upp och så var det segt också...

Tack för bra tips.......
Nån som har tips om hur man blir kvitt en förkylning samtidigt.. Jag e gör förkyld och vill inte missa festen.

inget fel på dildosar... Brösten e nog rätt ok som dom e. Men det e klart, inget e så bra att det inte kan bli bättre, upp med 30' så e det ju klart.

Ge henne nåt riktigt, riktigt, riktigt bra - det kan en kvinna som fyller trettio behöva! Förmodligen nåt fint och dyrt. Och roligt och spännande. Nåt varaktigt och impulsivt. Vad vet jag inte, men det ska iaf få henne att förtränga domedagen!

Tala sedan om vad det var och om det fungerade ångestdämpande! :rolleyes:

Cathy skrev:
Ge henne nåt riktigt, riktigt, riktigt bra - det kan en kvinna som fyller trettio behöva! Förmodligen nåt fint och dyrt. Och roligt och spännande. Nåt varaktigt och impulsivt. Vad vet jag inte, men det ska iaf få henne att förtränga domedagen!

Tala sedan om vad det var och om det fungerade ångestdämpande! :rolleyes:

Balle?

Cathy skrev:
:banana :banana :banana
Nedräkningen har börjat.....

Hon får 2 presenter.. En av oss, och en av mig...

Hon får en natt eller dag och jag ställer upp på allt, ALLT! Hon får mig att göra vad som helst på/för henne, :slicka , kan man ju hoppas på, samt hon får göra precis vad hon vill med mig...
:tummenupp

Cathy skrev:
:banana :banana :banana

Vad önskar du dig då.. ?

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup