Present till Killen???

Nu kanske det är lite tidigt på året men ett år när mitt ex fyllde år satte jag honom i bilen med en bindel för ögonen. Samlade ihop alla hans kompisar som åkte med egen bil och drog iväg till ett flygfält och hoppade fallskärm. Inte så dyrt och garanterat en upplevelse han kommer minnas. Efter hoppet blev det grillfest där jag serverade grabbarna hela kvällen med öl, whisky och kött!

Mkt uppskattat va det ialf när han möttes av alla sina polare och såg skärmarna i luften när vi va framme och han fick öppna ögonen :)

Du kanske kan göra ett eget "presentkort" men en överaskning som kommer när det blir lite varmare?

Last edited:
Nu kanske det är lite tidigt på året men ett år när mitt ex fyllde år satte jag honom i bilen med en bindel för ögonen. Samlade ihop alla hans kompisar som åkte med egen bil och drog iväg till ett flygfält och hoppade fallskärm. Inte så dyrt och garanterat en upplevelse han kommer minnas. Efter hoppet blev det grillfest där jag serverade grabbarna hela kvällen med öl, whisky och kött!

Mkt uppskattat va det ialf när han möttes av alla sina polare och såg skärmarna i luften när vi va framme och han fick öppna ögonen :)

Du kanske kan göra ett eget "presentkort" men en överaskning som kommer när det blir lite varmare?

Kött å ett rejält knull kan aldrig gå fel!

Ja förutom en hel del av det som redan föreslagits så...

Det beror lite på var man bor.
Då jag bode i Ume så skulle jag ha uppskattat en halvdag forsränning
Skulle iofs uppskatta det ännu mer nu .. men resa & boende upp till norrland plus forsränning ... blir betydligt mer än vad du sagt att du vill lägga ut.

Så vad annars....
som nån sa, en ban kurs
dyk-utflykt(här i sverige då) / dyk-kurs
om man har en PS3:a o tycker om bilspel och inte har Gran Turismo 5 är det ett bra alternativ

Lammkött x 2 helt enkelt :D
Alt. 18-årig "lammkött" och 18-årig whiskey!? :tummenupp :hihi

M155E's projekt lät ju jävligt roligt och schysst genomfört :)

Bara detta gör ju att man blir tårögd.....vackert! :tummenupp

Haha klart att man ska ta hand om sin kille eller hur?

Kött å ett rejält knull kan aldrig gå fel!

Vad som hände senare på kvällen förtäljer inte historien men presenterna slutade inte där...:tungan

Lammkött x 2 helt enkelt :D
Alt. 18-årig "lammkött" och 18-årig whiskey!? :tummenupp :hihi

M155E's projekt lät ju jävligt roligt och schysst genomfört :)

Jo det blev väldigt uppskattat, fast jag var dock lite äldre än 18 :rolleyes:

Man kan väl egentligen lägga upp det hur som helst, bara fantasi som sätter stopp... huvudsaken är att han är i centrum och att man gör allt för honom under just den dagen :Bugar

Man kan väl egentligen lägga upp det hur som helst, bara fantasi som sätter stopp... huvudsaken är att han är i centrum och att man gör allt för honom under just den dagen :Bugar

Den bästa present jag kan få är att folk glömmer bort att jag fyller år, då slipper jag ha dåligt samvete för att jag inte kommer ihåg andras födelsedagar.

de hade varit något :) men kan hamna på mer än va ja tänkt lägga tyvärr, då killgänget består av typ 20pers:gnissla

Du behöver ju inte betala mer än hans del, de andra kan ju pröjsa för sig själva, eller?

Bor ni i HBG är det ju inte dunderlångt till Race House i Malmö och nåt sånt här:

http://www.racehouse.se/147-halvdags_event_med_mat..htm

Inom budget och sjukt jäkla kul. Förutsätter dock att polarna är med på det. Jag personligen tycker om när jag slipper planera nåt själv. Vill folk att jag ska ha fest får de fixa det och det brukar bli trevligt även utan presenter. God mat och gott sällskap slår aldrig fel, helt enkelt.

Bara denna lilla detalj är extremt uppsakattat.
Synd bara att så få verkar inse det.

Jodå tror alla inser det, alla lever bara inte som dom lär..

Last edited:
Nyheter
En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8

Den 5 september blir Laxhol...