Present till Killen???

carolines

Blondinen
Gick med
10 Oct 2009
Hoj
tittar & åker
Behöver lite hjälp/tips :)
då dom flesta här på forumet är killar så tänkte ja att ni får hjälpa mig.

Killen fyller år i april o behöver lite tips på saker man skulle kunna köpa!

Är ni snart gifta och funderar på barn eller har ni dejtat i en vecka?
Lite för att sätta premisserna...

Annars är ju heta underkläder alltid rätt för killar (och då även använda dem lite då och då och inte bara förvaras i garderoben....)

Tjejer är fenomenala på att köpa presenter. TS är ute mer än en månad i förväg.

Säg när jag var det senast (aldrig). Det brukar snarare bli "Just fan, nu ere brådis..."

För att ge dig ett seriöst svar så försök att se hans behov och det han är intresserad av! Är det ett intresse som inte du delar så snacka med en polare som håller på med samma sak och fråga honom!

Själv är jag drabbad av en sambo som ibland verkar tro att bara för att hon gillar en sak så gör jag det med...

En klassiker. Åt båda hållen :D

Det blir väl så...men när jag köper henne en fotokurs för xxkkr så får jag en thaimassage (och inte den bra sorten)...

Hur svårt ska det vara?
Hon säger att hon vill lära sig fota bättre vilket enkelt blir en fotokurs för mig!
Jag sitter framför sh på kvällarna då jag inte är i garaget eller surfar efter extrautrustning på ebay vilket man kan tycka borde ge henne en ledtråd inom vilket område presenten skall härröra ifrån men icke...

När jag fyllde år fick jag en timma i en lambo som skall nyttjas i vår... Uppskattat och inte skitdyrt!

När jag fyllde år fick jag en timma i en lambo som skall nyttjas i vår... Uppskattat och inte skitdyrt!

De har jag fått i present så de vill ja inte ge han:D

Vad det får kosta kan ju hjälpa till lite.

1-2000kr

Det blir väl så...men när jag köper henne en fotokurs för xxkkr så får jag en thaimassage (och inte den bra sorten)...

Hur svårt ska det vara?
Hon säger att hon vill lära sig fota bättre vilket enkelt blir en fotokurs för mig!
Jag sitter framför sh på kvällarna då jag inte är i garaget eller surfar efter extrautrustning på ebay vilket man kan tycka borde ge henne en ledtråd inom vilket område presenten skall härröra ifrån men icke...

Hade tänkt att köpa något till hans hoj men kan juh typ inget om den så får kanske fråga någon av killkompisarna:confused:

Last edited:
Konstig tråd... Du frågar va du ska ge din kille o ber om förslag. O han läser tråden...
Kan han inte svara själv i den?

Nyheter
En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8

Den 5 september blir Laxhol...