Present man kan skicka med post

fart freak

Ny medlem
Gick med
29 May 2004
Hoj
VTR Firestorm
Nu är det som så att min flickvän är i USA och pluggar. Hon fyller snart år och jag vill skicka en present till henne. Vad kan rekommenderas att skicka? Måste ta hänsyn till vikten (porto). Tänkte några skivor med mp3. Men nåt roligare och framförallt nåt som kommer påminna henne om mig känns viktigast. Några förslag? (seriösa sådana!)

Jag kommer nämligen att stå inför samma beslutsångest om en månad igen, så jag behöver hjälp eftersom jag är helt fantasilös ibland...

UrbanTiger skrev:
Perfekt present till din flickvän => länk

men det skulle innebära att jag måste tillverka den först, så att den är redo... annars måste nån annan agera model :fatta!

fart freak skrev:
Nu är det som så att min flickvän är i USA och pluggar. Hon fyller snart år och jag vill skicka en present till henne. Vad kan rekommenderas att skicka? Måste ta hänsyn till vikten (porto). Tänkte några skivor med mp3. Men nåt roligare och framförallt nåt som kommer påminna henne om mig känns viktigast. Några förslag? (seriösa sådana!)

Jag kommer nämligen att stå inför samma beslutsångest om en månad igen, så jag behöver hjälp eftersom jag är helt fantasilös ibland...

Något schysst halsband/halssmycke med ingraverat namn eller liknande. Lätt men ändå personligt. Är det för dyrt kan du alltid skicka örhängen, lättare gåva får man nog leta efter om hon inte spelar luftgitarr.

Edit: Du kan ju alltid leta efter webshops i USA eftersom det då bara blir nationell frakt. Då kan du köpa nästan vad som helst till henne.

gör en video där du bedyarar din kärlek till henne...sen kan du köpa nå sött som får henne o tänka på dig :tungan

Köp vadsomhelst här så blir det bra...

Coach

Köpte själv den här till tjejen som fyller år på måndag.

I silver/metallic

:tummenupp

PS. De bjuder på frakten... DS.

Köp ett litet gossedjur som hon kan ha i sängen! Bra att ha när hon känner sig ensam och saknar dig.

tIgGeR skrev:
Kanske kan du skojja till ngt fint foto på henne/dig eller båda?

http://www.coolstuff.se/p152/PersonligPopkonst.html

Finns ganska mycket kul på den sidan!

Ja jösses, Paintshop och fotopapper så kan jag fixa såna åt dig....
Och folk plagierar och betalar för smörjan...

Att Andy lyckades med idén berodde väl mest på att han var först, och att största delen av konstkritikerna på den tiden ständigt gick på syra....

GuW skrev:
Ja jösses, Paintshop och fotopapper så kan jag fixa såna åt dig....
Och folk plagierar och betalar för smörjan...

Att Andy lyckades med idén berodde väl mest på att han var först, och att största delen av konstkritikerna på den tiden ständigt gick på syra....

Se där ja!

Bakåtsträvande och teknikfientlig som man är, löper man alltså en risk att bli lurad av penninghungriga lurendrejjare på nätet!

Tur att jag inte beställt en!

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...