Present åt farsan och morfar

oavsett vad du väljer för hoj till dom så kommer dom nog bli tacksamma :)

mycket fint gjort av dig :tummenupp

Nja.. Luktar skumt..

Är det inte så att du skall släta över det faktum att du skall berätta om och visa upp din nya kärlek i livet, Bob-egon, och att dina föräldrar aldrig kommer att få riktiga barnbarn?

Biturbo skrev:
Nja.. Luktar skumt..

Är det inte så att du skall släta över det faktum att du skall berätta om och visa upp din nya kärlek i livet, Bob-egon, och att dina föräldrar aldrig kommer att få riktiga barnbarn?

hahaha! Ja precis så är det! :tummenupp

Nej nej nej, så är det inte, har ju sambo sedan 3 år tillbaka som är av det motsata könet, så det är inget sådant fast du gav mig IAF ett gott skratt på jobbet och det är ju inte helt fel det helelr :tungan .

Nejdå, jag gör det helt enkelt eftersom att hade det inte varit för farsan som lyckades pricka dom där 13 rätten för 10 år sedan så hade jag inte haft min pengar nu (kanske inte sambon heller? :tungan ), så jag vill helt enkelt bara visa min uppskattning. Och bonus är ju att jag då har någon att åka hoj med, nästa steg blir väl att bjuda med morsan och farsan på MC semester runt om i landet eller något sådant då :tummenupp

Som någon nämnde tidigare, en klassisk Bonneville kanske! Finns för rätt pengar också, samt att dom inte dräller olja längre! :tummenupp

Nyheter
Mälaren Runt fyller 40 år

Nu på lördagen den 15 augus...

Steve Holcombe klar för GGN!

Pressmeddelande 2026-08-10 ...

Nya Chief Vintage Sturgis

I samband med 86:e Sturgis ...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Shelby Turner, klar för GGN