prenumeration

ktmjacke

FÅR FONTÄNORGASM
Gick med
2 Aug 2003
Hoj
KTM LC4-01,GSX1100R-93,ninja zx9r-02 streetfighter.
Är det nån som vet hur man gör för att ta bort prenumerationen på trådarna permanent,får ju sitta o ta bort en massa e-mails varenda dag,o med tanke på allt politiksnack som alltid slutar med en massa onödiga inlägg så blir det ju en massa klickande.Är det verkligen så att man automatiskt prenumererar på en tråd om man gjort ett inlägg? mvh//jacke

ktmjacke skrev:
Är det nån som vet hur man gör för att ta bort prenumerationen på trådarna permanent,får ju sitta o ta bort en massa e-mails varenda dag,o med tanke på allt politiksnack som alltid slutar med en massa onödiga inlägg så blir det ju en massa klickande.Är det verkligen så att man automatiskt prenumererar på en tråd om man gjort ett inlägg? mvh//jacke

Hur menar du? Politikertrådarna på SH känneteknas alltid av ett sunt resonerande fram och tillbaka, med väl underbyggda åsikter om företeelser i världen, med en och annan pungspark. Det vill man väl prenumerera på?

Ähh, grejsa i profilen.

Edit: sen. Igen. Fan.

UrbanTiger skrev:
Fixar du i din profil :gnissla
Hur?Jag deletar ju prenumerationen på en tråd,men så fort man gjort ett inlägg i en ny tråd så blir det ju en ny prenumeration,går det att ställa in så att man ALDRIG prenumererar på nån tråd?

UrbanTiger skrev:
Fixar du i din profil :gnissla

Kolla under Forumval i menyn till vänster
Sen kollar du efter detta.........

Default Thread Subscription ModeWhen you post a new thread, or reply to a topic, you can choose to automatically add that thread to your list of subscribed threads, with the option to receive email notification of new replies to that thread. Prenumerera EJ Inget emailutskick Emailutskick Dagligt emailutskick Veckovist emailutskick
Default Thread Subscription Mode:
Ahhhh äntligen,stort tack. :tummenupp

t-rex skrev:
Hur menar du? Politikertrådarna på SH känneteknas alltid av ett sunt resonerande fram och tillbaka, med väl underbyggda åsikter om företeelser i världen, med en och annan pungspark. Det vill man väl prenumerera på?

Ähh, grejsa i profilen.

Edit: sen. Igen. Fan.
Jo det va inte menat så,jag tycker bara det blir jobbigt att få 100 mail om nåt som började som en tråd om kravaller i STOCKHOLM o slutar med en massa bråk om israel o prylar som jag inte alls e insatt i.Då är det ju skönt att slippa få ännu mer mail angående en tråd som för mig blivit ointressant för sekler sen.Men nu e det fixat :tummenupp

*/ ?>
Nyheter
Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Vi provkör Indian Chief Vintage