Premieobligationsreklamen?

Kymi

´Nte redit redi
Gick med
28 Jul 2005
Hoj
Xr 650R
Jo,reklamen med Treutiger,Jankell bla,är det på riktigt eller nyinspelat?Förefaller äkta med tanke på deras yngre utseende,men sånt går säkerligen att sminka så de ser yngre ut..Är det någon som vet hur det ligger till med den saken?

Absolut nyinspelat. Fel personer i programen och fel i dekoren osv.:tummenupp

Dessutom så används vissa utryck som inte personer ur den tiden eller generation över huvudtaget använde. Ett exempel är ordvalet "liksom" det är en rätt så ny företeelse. Kom någon gång på 1985-1995 för generationen som är födda efter 1975.

Jag kan ha fel om det sista, ska fråga en person jag känner som forskat lite i svenskan och slangutryck.

Ett alternativ är ju att de använt gamla program och klippt in nya karaktärer

Absolut nyinspelat. Fel personer i programen och fel i dekoren osv.:tummenupp

Dessutom så används vissa utryck som inte personer ur den tiden eller generation över huvudtaget använde. Ett exempel är ordvalet "liksom" det är en rätt så ny företeelse. Kom någon gång på 1985-1995 för generationen som är födda efter 1975.

Jag kan ha fel om det sista, ska fråga en person jag känner som forskat lite i svenskan och slangutryck.

Ett alternativ är ju att de använt gamla program och klippt in nya karaktärer

Har ju haft den där diskutionen här hemma,jag är helt på din linje.Sambon är säker på att det är gamla autentiska program.Tycker ju dock att deltagarna verkar vara både bakom och under flötet,minst sagt..

Har ju haft den där diskutionen här hemma,jag är helt på din linje.Sambon är säker på att det är gamla autentiska program.Tycker ju dock att deltagarna verkar vara både bakom och under flötet,minst sagt..

Jag är helt säker på att det är fejk.
Lyssna på vissa språkliga utryck så hör du...

Du törs nog satsa pengar på detta med tjejen
:D

Det kan ju vara så att delarna med programledarna är gamla klassiker som blivit framsläpade ut något dammigt arkiv. Sedan har någon lekt klippa och klistra med nyinspelade klipp med dåliga förlorare.

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg