Premiärturen...

Kapten Blåskägg skrev:
2052945 Full igen Micke? :lol

Har du tagit väck bilderna i Jonas tråd? Gör det kompis annars ryker hela tråden :hihi
Alla tjatar om att den ryker .. men det gör den inte. det e flera sidor efter mina bilder. :hihi jag säger mina bilder, för jag har fotat

:3freak

--

nej jag e inte full. har bara druckit två drinkar med påskmust & rom

:hihi

nu jävlar.. ironmike + rom = master & commander

MR.Robin skrev:
2052949 "If bitch cant drink, bitch shouldnt be drinkin..."

Du är min idol! :yoparty :Bugar

:D:D :rofl
Haha,. min första/sista/enda idol. :3freak btw, har du en analflik?

...nej jag får snart sluta, sweedie kommer dötda mej, han skjuta in i lägenheten å såna kgrejjer. jag behöfvar batong, pistol å alla gkrejjer. kansshke också lite narki förrå håll a sig lugn

IronMike skrev:
2052959 Haha,. min första/sista/enda idol. :3freak btw, har du en analflik?

...nej jag får snart sluta, sweedie kommer dötda mej, han skjuta in i lägenheten å såna kgrejjer. jag behöfvar batong, pistol å alla gkrejjer. kansshke också lite narki förrå håll a sig lugn

Om det nu är så att jag INTE har en analflik... Får jag vara ditt fan endå? Eller vill inte du ha nått me mig o göra om du inte kan ligga o gosa me fliken?

Swedie kan inte ta dig... Du kanske inte har pistoler o shit... Men se faan vilken redig stjärtlapp till analflik du har!

MR.Robin skrev:
2052963 Om det nu är så att jag INTE har en analflik... Får jag vara ditt fan endå? Eller vill inte du ha nått me mig o göra om du inte kan ligga o gosa me fliken?

Swedie kan inte ta dig... Du kanske inte har pistoler o shit... Men se faan vilken redig stjärtlapp till analflik du har!
Den är inte att leka med :hihi

Nitrogen skrev:
2051750 ... gick åt helvete. I mina dyra favoritjeans rullar jag ut henne för att ta ett varv runt området. Allt går som smort ända tills jag - tillbaka utanför huset - får sladd i gruset och välter hojen. Byxorna fastnade i kedjan och ligger numera i soptunnan, hojen ser däremot fortfarande ut som ny.
Så varsågoda, häckla mig!
:brinnerup

Aja, modigt att våga berätta... många som häcklar här har säkert gjort fjunigare vurpor ;)

Upp igen och på´t bara!

Nitrogen skrev:
2056008 Haha jo, den närmast i bild är farsgubbens och den bakom min är morsans.
Viiisst... Skylla på dina stackars päron va... :7peta

Nursey skrev:
2052912 Jag hade offrat 10 favvojeans om jag visste att hojen klarade vurpan :)
Tur att du inte gjorde illa något mer än stoltheten :) kunde gått illa. Hade iof betalat för att se det hela :rofl eller kanske mer för att höra det.
Jag hade offrat alla mina jeans bara för att se Nitrogen stå och skrika en massa svordomar, hade garvat så jag hade kiknat.

Esquire skrev:
2056138 Viiisst... Skylla på dina stackars päron va... :7peta
Haha ok, jag erkänner då... det är sportstern i bakgrunden som är min, inte Hondan :rolleyes:

Solid snake skrev:
2056151 Jag hade offrat alla mina jeans bara för att se Nitrogen stå och skrika en massa svordomar, hade garvat så jag hade kiknat.
Jag kan jättefula ord :censored

Kompis, det går bra nu.

Nu har jag övningskört i 4 timmar. Trots sendrag i höften och en handled som inte vill vara med har jag kämpat mig blå.
Inte en enda marksyning. Jag var däremot nära att bli påkörd av en övningsförare i bil.
Nu mera kan jag göra galanta garagevändningar samt styra och titta i backspegeln samtidigt :yoparty
Trägen vinner ALLTID!!!

Nitrogen skrev:
2142717 Nu har jag övningskört i 4 timmar. Trots sendrag i höften och en handled som inte vill vara med har jag kämpat mig blå.
Inte en enda marksyning. Jag var däremot nära att bli påkörd av en övningsförare i bil.
Nu mera kan jag göra galanta garagevändningar samt styra och titta i backspegeln samtidigt :yoparty
Trägen vinner ALLTID!!!

Bra jobbat!

Det gäller att vara envis :tummenupp

Nitrogen skrev:
2142717 Nu har jag övningskört i 4 timmar. Trots sendrag i höften och en handled som inte vill vara med har jag kämpat mig blå.
Trägen vinner ALLTID!!!

Som vilken apa på zoo som helst skulle kunna lära sig.

Ahja, grattis då.

:D

Nitrogen skrev:
Trägen vinner ALLTID!!!

Äntligen, bra jobbat :tummenupp

Nyheter
Premiär för Östgöta Dundret

Under 1940 talet var Finspå...

Ny 500-kubiks retro från Honda

Efter rykten om en ny retro...

Nya BMW S 1000 RR tar form