Premiärturen avklarad!

Fan va fint Chibbe visst fan äre gött att köra hoj !... blir snart dax att ut och åka för mig med kan jag säga !!!

Synd bara jag såg att vädret i helgen skulle bli skit men om 2 veckor kanske blir det nog bra och torrt igen !

Ja i helgen ser det ut att bli skit väder, men vi passade på idag på eftermiddan, blev en timme, så den värsta abstinensen har lagt sig.
Fan vad fort man blir beroende :yoparty

Bläh, man blir ju sjuk av att läsa hur ni söderut har + 10 grader och har kört 10 mil hit och 30 mil dit... :huvet Här lär det vara en månad kvar innan man får ut och lufta bågen.

Tur det finns andra sätt att roa sig på. :crash Mätte upp 70 cm´s snödjup på ett ställe idag.

Bifogat

• IMG_1418_600.jpg
    IMG_1418_600.jpg
    32.2 KB · Visningar: 46
Det Snöar I Skåne!!!!!!!
Vart är Världen På Väg????

Djävulens Verk!!!! Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Du skojjar?! Är här i tunisien och jobbat här i 2 veckor nu. Här är det sol och iaf 20 grader på dagarna så man är sååååååå sugen på att komma hem och köra lite. Jag var ju ute o körde innan jag åkte ner. Har kanske lite för stora förhoppningar....? :(
Nu har jag plötsligt ingen hemlängtan längre... :va

I göteborg är det soligt, torrt och +6 :) Va ute på en fin tur igår

Du skojjar?! Är här i tunisien och jobbat här i 2 veckor nu. Här är det sol och iaf 20 grader på dagarna så man är sååååååå sugen på att komma hem och köra lite. Jag var ju ute o körde innan jag åkte ner. Har kanske lite för stora förhoppningar....? :(
Nu har jag plötsligt ingen hemlängtan längre... :va

nä det hade inte jag haft iaf. när jag vaknade i morse hade tom snön lagt sig så det är fanimej vitt också!!! och jäkligt halt! suck! ge mig sommar, vill ju prova nya hojen ;(

nä det hade inte jag haft iaf. när jag vaknade i morse hade tom snön lagt sig så det är fanimej vitt också!!! och jäkligt halt! suck! ge mig sommar, vill ju prova nya hojen ;(

jag kände det på mig, sa till alla jag känner... det kommer mer snö innan våren kommer. & jag hade rätt

jaja, 1 månad till så e det nog borta & våren e här

Va fan! Jag som hade stora förhoppningar att hämta ut min hoj på honda hbg om en vecka när jag kommer hem..
Plus att det e "hondadagar" där den 15:e.
Detta var ju ett slag i ansiktet :mad:
Man kan ju hoppas att det inte kommer mer snö.
Pohlman (wonderwizard) har kanske en prognos? :)

Burr! Kallt o åka hoj imorse, -3 grader, men myggfritt!
Nu skiner solen med klarblå himmel, som gjort för en tur. Men man måste ju jobba oxå....

NI ÄR LYCKLIGA NI SOM HAR KÖRT ERAN PREMIÄR TUR !:tummenupp
HOPPAS PÅ EN TUR JAG MED :tuttar
NÄR SNÖN ÄR BORTA:huvet :huvet :huvet :gnissla

då åkte du förbi där jag bor. ( kaxholmen) jag har varit ute ett par gånger med i år .

Tog en sväng nyss. Satan vad det gick. Märks att man tappar känslan under vintern. Vispade förbi harry på ett hjul, givetvis av misstag, dessutom tappade jag regplåten i samma veva. :huvet

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT