Premiärturen avklarad

Tja man kan väl säga såhär, sitter och förbannar det snöblandade regnet som varit nu på morgonen, fast det skulle ju bli lite bättre i em så än har inte hoppet släckts.:tummenupp

Är så sugen på att ut och gasa lite, men det ösregnar i Växjö som bara den.

Hoppas det spricker upp under eftermiddagen då...:Bugar

Skulle idag ner och panga lite och såg till min fasa att fönstret till det hus jag förvarar min motorcyklar i var pajat.
När jag kände på dörren och märkte att den var öppen så tog hjärtat expresliften upp i huvet.
Där snakar vi ångest.

Tack och lov hade det hjälpt att låsa fast 3 hojar med varandra med hjälp av en klass 3 kedja och ett hänglås av samma klass, samt att alla hojarna var försedda med skivbromslås och styrlås.

Dom djävlarna hade dock gått igenom hela huset grundligt:mad:

Men säg något ont som inte för något gått med sig.

Har precis fått av mig skinstället och hojarna står, förhoppningsvis, säkra på uppfarten.
Det blev två korta rundor, men ojojoj vad härliga dom var.

Så var nu nogranna med att låsa era pärlor med iallafall 2, gärna tre lås

Körde min premiär för i år 15/4, var jävligt kallt faktiskt. Men var riktigt gött, blev 6mil motorväg dock. Men härligt köra nyservad hoj=)

Jag tog premiärturen i lördags (av alla j*vla dagar....)
Gjorde en ordentlig service och sen körde jag ner till Lund. Det var första gången jag kört med nerlägg för att komma rakt fram, fy tusan va det blåste, såg en tysk husbil som nästan körde på 2 hjul...:D Jag tog E4.an till HBG och mellan Klippan och HBG maxade jag 70km/h med duktigt nerlägg på sina ställen. Från HBG och söderut var det ren medvind, konstig känsla att glida fram i 150 och inte känna nån fartvind :tummenupp

Back