Premiärtur!!

drexx

Ny medlem
Gick med
23 May 2008
Ort
Uppsala City
Hoj
K1200S-07
Hallå!

Ja då var premiär svängen för -09 avklarad :D ! Brutalt skönt och dämpa abstinensen lite.

Vart en sväng fram och tillbaka till Enköping, en sväng genom stan på tycho heden och sen ut på E4an en sväng :rofl ! Folk höll på och köra av vägen när man åkte om dom :hihi . Några skakade på huvet......Jävligt märkligt. Folk har ingen humor.
Åkte en timme, -4 och blå himmel med torra vägar.

F-n om det kunde bli sommar! Såg en annan cykel ute också :)!

Premiär turer kan vi ju förtsätta med i den här tråden. För skojs skull....
 

Bifogat

  • redvint.jpg
    redvint.jpg
    59.2 KB · Visningar: 56
  • redvin1.jpg
    redvin1.jpg
    42 KB · Visningar: 59
Är du inte slug?!
Du kan ju inte vara ute och köra nu när vi andra väntar på bättre tider (våren)!

Gaaahhh!


Hoppas du blir sjuk... :rolleyes:
 
Tack tackar!! :yoparty

Sjuk, det där va taskigt det :hihi .

:rofl , jo men va fan vägarna var ju världsklass idag. Men däcken var ganska hårda :D , släppte lite otäckt nån gång under acc trots torr väg. Kul va det i allafall.

:fyllisar
 
Gratulerar! :) Vägen såg hyfsat ok ut på bilden, men var du inte rädd att det låg kvar någon isfläck någonstans?
 
Hade kört vägarna jag åkte tidigare på dagen, så jag hade hyffsad koll!
Ingen fara alls faktiskt.
Nu går vi på ölen :yoparty !
 
Rock´n roll :yoparty ...vilken jäkla hjälte :tummenupp
 
Det är bara å dra :D ! De flesta större vägar är ju åkbara nu, i allafall här. Torra och fina :yoparty ! Suger ordentligt nu, ljusare och ljusare på kvällarna.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top