Premiärfika på markan?

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
...våren ramlade på med karatefart här hemma, så min permafrost-uppfart isades av med stor lätthet nu på förmiddagen, nu går det att ta sig ut med bågen. :banana

Jag tänkte nästan låta solen jobba lite till, och sedan sikta på markan för vårens första tur/kaffe. Det blir nog en rekognosceringstur på fyra hjul först, men jag tror 252:an är närapå torr nu.

/J

15 grader vägtemp, 8 i luften! Man LÄR ju. Glass på markan nu på eftermiddagen om inte drivisen överraskar oss plötsligt som fan.

15 grader vägtemp, 8 i luften! Man LÄR ju. Glass på markan nu på eftermiddagen om inte drivisen överraskar oss plötsligt som fan.

Har varit ute o premiärkört ca 3 mil idag :bananamest runt city och mot munktorp, vände på viadukten:) Förvånansvärt torrt, bara jag kom ur från garageuppfarten, det var tungtjobbsatan..

Last edited:
Jajemän!

Premiär avklarad, men det blev kaffe (och semla :näsblod:mad::huvet:skrämd - det blir en löptur efter tvätten av italienskan) istället för glass.

Gött, gött, gött.

Bifogat

• IMAG0003.jpg
    IMAG0003.jpg
    249.1 KB · Visningar: 37
Jajemän!

Premiär avklarad, men det blev kaffe (och semla :näsblod:mad::huvet:skrämd - det blir en löptur efter tvätten av italienskan) istället för glass.

Gött, gött, gött.

3 mil, inge fika:Bugar

Bifogat

• 20 mars.jpg
    20 mars.jpg
    240.4 KB · Visningar: 39
Era svin :D fan va man blir avis.. Såg skitmånga hojar ute idag. Kanske ska ställa på till imorgon, nån som sett om det lovas sol?

Förresten snygg hoj sportis, den lär bli bra underhållning i sommar! :tummenupp

Imorgon pratade väderleken om snö, därav rycket att skita ned donnan lite (hon blev precis avblaskad här). Vi skall ju skita ned oss som fanhelvet i Arboga imöra!

Imorgon pratade väderleken om snö, därav rycket att skita ned donnan lite (hon blev precis avblaskad här). Vi skall ju skita ned oss som fanhelvet i Arboga imöra!

Hmm deförstås, hade inte sett inlägget om arboga när jag skrev här.. svara i geggmoppetråden så jag vet va som gäller :D sukisuki får stå i garaget imorgon, geggmoppen ska få smaka ist. :rolleyes: :yoparty

Just nu är jag rätt glad över att man tog tillfället i akt och luftade italienskan igår.

Var i helvete kom två decimeter kramsnö ifrån? Och det bara kommer mera...jävla piss. :huvet

Men, man fick ta en tur på somriga vägar i solsken...

Det är lungt, om ett par veckor är det nog dags. Dock ska jag nog tyvärr göra mig av med KTM'en kommande helg.

Inväntar att de mesta saltet har sjöljts bort från vägarna, de e inge trevlit att få på alla alibum-bum delar som är oskyddade oavsett om man tvättar skiten efter körning...

Back