Premiären avklarad!

Jag körde en första tur idag, fick kryssa lite mellan grushögarna men annars så känndes det inte helt fel. :banana

Äntligen årets första körning!!!!!
Lite nervöst efter vinterns mekning, men gick ju ännu bättre än ifjol!
Ett nytt slip-on gjorde ju inte saken sämre.....nu låter hon som hon ska!

Bifogat

• web1.jpg
    web1.jpg
    57.6 KB · Visningar: 94
Tina600R skrev:
Äntligen årets första körning!!!!!
Lite nervöst efter vinterns mekning, men gick ju ännu bättre än ifjol!
Ett nytt slip-on gjorde ju inte saken sämre.....nu låter hon som hon ska!

Tuuusan så trevligt!!! Nu måste jag rappa på med mekandet så jag oxå får premiärtura. Då kan vi ju samgasa, du o jag...

Jag var ute och tjuvpremiärade lite grann med Tinas hoj igår också...ska ställa på Rettan efter helgen tror jag :tuttar

cbjorkman skrev:
Jag var ute och tjuvpremiärade lite grann med Tinas hoj igår också...ska ställa på Rettan efter helgen tror jag :tuttar

jag får gott vänta till jag kommer upp till umeå och städar ur lägenheten i slutet av den här månaden.. då skall jag passa på att göra Umeå´s gator osäkra igen :hihi

Eva skrev:
Tuuusan så trevligt!!! Nu måste jag rappa på med mekandet så jag oxå får premiärtura. Då kan vi ju samgasa, du o jag...

Hur går det med mekandet....? Nu är ju inte vädret det bästa men förhoppningsvis är det snart dax för ett samåk!!!! :hoppa

Tntmackan skrev:
hehe! såg det oxå... :D
men såg idag två rätt nya hojar.. tror att den ena var en retta och den andra nån fighter... Nån som känner sig träffad? :rolleyes:

Om det var en silver/svart r1:a och en svart z1000 så vet jag nog vilka det var :)
(lite sen på tråden men hitta han inte förrens nu :tungan )

Buffalo skrev:
Om det var en silver/svart r1:a och en svart z1000 så vet jag nog vilka det var :)
(lite sen på tråden men hitta han inte förrens nu :tungan )

hehe! snygga hojar! :tummenupp

:banana Premiären avklarad här oxå, skulle bara varmköra för att göra det oljebyte som skulle gjorts i höstas. Vart bara körning och inget byte av oljan, men vad spelar det för roll? Nu vill jag ha en mindre, starkare och snabbare hoj men det är väl länge innan :tomten kommer: Suck!

Idag har jag också kört "på riktigt" första gången för i år...varmt och skönt är det och R1:an och jag mår bäst :D

Ja F**n.. Vore jag inte hemma och sjuk så skulle jag också vara ute på vägarna och njuta.. Får se, kanske blir en sväng i helgen istället. Ska ju tydligen vara kanonväder. :banana

Skönt att vara pappaledig, då hinner man åka hoj på dagarna när det är fint väder.

Fintur till Lappland

Idag blev det en 20-mila sväng på lillbettan in i djupaste Lappland (Örträsk.. hehe) och tbx till stan. Anledning? Att hämta en annan hoj såklart. Inte så kallt men lite kyligt... Men å så kul med en riktig körning och inte bara snurra i stan. :D

Back