Premiär turen idag

rallysalle

Medlem
Gick med
10 Mar 2004
Hoj
Ducati Full throttle 800
Idag har jag å grannen kört 2 timmar å gjort lerums kommun osäker :D husan har fått smaka :tummenupp ångrar inte en sekund att jag sålde bladen fan vicken körglädje :yoparty får la se om man får kört ihelgen :) hoppas värmen kommer snart, lider mer er som har snö länge för nu e man rejält taggad.

Nån annan som kört idag kanske?

Var själv också ute och körde idag. Gött å öva bakhjul alltså. !. :Bugar
Just Husaberg 650 04 är klart råaste hojen som finns. :kär

Passade också på och tog en kortis idag! wiee va skönt att komma ut! :tummenupp

Va hemma på lunchen och hämtade lite arbetsmaterial jag glömt. Solen lös fint och tanken på att ringa och säga att jag jobbade resten av dagen hemma var enorm. Om det nu inte hade varit leverans till kund idag så hade det också funkat.

Sitter och glor ut över Birger Jarls gatan och är lika fjantigt lyrisk över varje hoj som åker förbi även om det är moppe, sporthoj eller blysläde.

F-n, nu måste det snart vara torrt och fint ett tag.

Japp var ute och körde några mil.... lite regn på vägen hem .. men det var sååå skönt att gazza lite :tummenupp

rallysalle skrev:
2046857 Bakhjul e de roligaste som finns :banana
Det är hur kul somhällst, börjar hitta balansläget nu och det är så **** skoj!. kommer längre och längre och det är ju så kul med framsteg!. Att ha köpt Husa är det bästa som hänt mig. :mattias

Har också tagit premiärturen idag :banana på nya Gixxern! Grusigt som fan och kallt men molnen sprack upp och solen lyste skönt!
Körde i 2 timmar ungefär så nu är våren här!!

philsson skrev:
2046874 Det är hur kul somhällst, börjar hitta balansläget nu och det är så **** skoj!. kommer längre och längre och det är ju så kul med framsteg!. Att ha köpt Husa är det bästa som hänt mig. :mattias

samma här men de va lite halv risiga wheelies har inte lärt mig växla riktigt funkar ibland kunde de på bladen, så de skall nog gå på husan med om inte lättare men som sagt de e ju bara första dan på året :tummenupp

tober skrev:
2046899 Kan jag låna din husa lite då och öva med mer eller? :hihi

nä men min lille hondan kanske :tungan :D

rallysalle skrev:
2046913 samma här men de va lite halv risiga wheelies har inte lärt mig växla riktigt funkar ibland kunde de på bladen, så de skall nog gå på husan med om inte lättare men som sagt de e ju bara första dan på året :tummenupp

nä men min lille hondan kanske :tungan :D
Jo absolut, så oroa dig inte. Detta är första hojen jag provat att wheela med så jag har inte lärt mig växla än, men det kommer nog snart ska du se. Har provat men tappat höjd och så har de inte gått men idag fick jag till höjden riktigt bra tycker jag. :tummenupp Får prova att växla nästa gång.

Stäng den här tråden! Och alla andra likadana trådar med premiärturer och skit. :mad:

Har varken tid eller råd eller påställd hoj för att åka :mad:

:huvet

Tog min första riktiga sväng för året i lördags, hoppas vädret blir grymt framåt helgen så man kan köra mer, måste köra massor nu då abstinensen är för svår. :tuttar

Var ute ett tag idag med... dock inte på min egen mc utan körskolans.. Jävigt roligt ändå :)

4 timmar körning idag, sen kom regnet, grusigt, skitigt och kallt men j-t kul var det.

Duke Gollum skrev:
2046980 Tog min första riktiga sväng för året i lördags, hoppas vädret blir grymt framåt helgen så man kan köra mer, måste köra massor nu då abstinensen är för svår. :tuttar
Håller med dig hoppas nu verkligen solen steker på lödda :tummenupp

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...