Premiär Supermoto SM Örebro 5/6

Hej! Det har blivit nån fel med min anmälnings avgift till er har betalat två gånger till er :va är det nån av er som har lust att kolla upp och bekräfta? :D

Fredrik Oden heter ja kanske kan va bra info och ha:D

Vi kollar upp det till tävlingen, är det så får du självklart pengar tillbaka, eller tillgodokvitto att köpa hamburgare för. ;)

Det är ungefär 40 förare. Tisschemat är preliminärt men första träning kl.9, tidsträning 10.30 och raceheat kl.13.

Tack för en jäkligt bra helg , sänkte personbästa mä 6 sekunder . Kände ett mycket större självfötroende på gruset nu

Vill även passa på att rikta ett stort tack till alla som hjälpte till efter min avåkning , det var någon som tog ett kort åt mig , läser du här så kan du få mejla till msm_tuning@hotmail.com . Ligger på kss i skkövde och inväntar operation , dom kommer kitta upp mig mä lite titan mellan överarm och armbåge .

Nu laddar vi inför nästa race :)

Tack för en jäkligt bra helg , sänkte personbästa mä 6 sekunder . Kände ett mycket större självfötroende på gruset nu

Vill även passa på att rikta ett stort tack till alla som hjälpte till efter min avåkning , det var någon som tog ett kort åt mig , läser du här så kan du få mejla till msm_tuning@hotmail.com . Ligger på kss i skkövde och inväntar operation , dom kommer kitta upp mig mä lite titan mellan överarm och armbåge .

Nu laddar vi inför nästa race :)

va fa... Har dom inte vässat klart knivarna ännu?
Det var läkaren Göran som plåtade. Jag ger honom adressen.

Hoppas du får med dig en bra prognos och ett positivt sinne :)

Sent from my X10i using Tapatalk

Kanonbra gubbar, nu siktar vi inför kräftrejset på samma bana då ;)

bra tävling. :tummenupp

bra jobbat med 3ans vxl lasse:tuttar

:) Aaa... man ska aldrig ge upp. Även om min andra plats va borta. Blev lite förvånad när jag såg att jag hade fjärde bästa varvtid utan att kunna växla. Gott mos i hojen va det iaf.

Var där en stund på Söndagen. Lyckat arrangemang! Otroligt synd att det inte lockar fler folk bara. Bara fotbollstävlingar och landbandy i det här förbenade landet som drar folk.
Jimmy som speaker var klockrent!

Hur gick det för snubben i svart-vitt skinställ som körde honda som kraschade precis utanför speakertornet? (tror det var #43)

Fotade lite: 1016 Bilder på några få timmar.

Var där en stund på Söndagen. Lyckat arrangemang! Otroligt synd att det inte lockar fler folk bara. Bara fotbollstävlingar och landbandy i det här förbenade landet som drar folk.
Jimmy som speaker var klockrent!

Hur gick det för snubben i svart-vitt skinställ som körde honda som kraschade precis utanför speakertornet? (tror det var #43)

Fotade lite: 1016 Bilder på några få timmar.

tack och bock från ArrangörsStaben.
Äntligen kommer Jimmys adhd lite till användning...

Bill skadade knät rätt illa. De körde själva till sjukan i Falun. Mer vet jag inte.

Var är bilderna då? :)
Sent from my X10i using Tapatalk

Sitter och rensar nu. Vet inte bara vart jag ska ladda upp det. Hade jag haft nånstans där det fanns lite lagringsutrymme hade jag kunnat göra en sida med klickbara thumbs.

Det här med att babbla, det är Jimmy bra på. (läs, ordbajsa)

Skrev ett (jätte-)kort referat under nyheter på teknismc.se.
Där tipsade jag om att bilder finns på bl.a tobbesbilder.se och nu vill jag ha er hjälp att rota fram fler bilder.

Den gode Tony L retas genom att ha lagt upp en katalog med 153 bilder i men den är skyddad ev lösenord :brinnerup

Vad finns det mer?

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...