Premiär 2009!!!

Kurt-Olsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Jun 2004
Hoj
2012 Vespa 300 GTS Super
Gick till garaget idag för att kolla så babyn har det bra, tillräckligt med filtar och sovsäcken knuten ordentligt osv...:tummenupp

Senaste turen var för 2 månader sedan, trodde aldrig att jag skulle ha något batteri kvar. Vred om nyckeln och efter 2:a försöket hoppa hojen igång.

Turen som bara skulle bli runt kvarteret blev en tur på 1,5 timma i centrala göteborg. Fiiiii fan vad kallt, men satan vad sköj!:D

Någon som haft en tidigare premiär eller är jag först?????!!!!

fattar inte ens att det var något kvar i batteriet, senaste turen gick för 2 månader sedan. borde ju vara dött tycker man...

fast jag märkte nu att det var varmgarage... tror tempen låg runt 7-10 grader i garaget

Starta o skulle vrida om gasen o den hade frusit fast. tror jag får vänta med min första tur tills det blir plusgrader i luften

Kurtan.....och så säger du inte till mig?? :dummer

Fick ta en egen premiärtur istället, men eftersom det var is på vägarna så blev det en kilometer i garaget istället :)
Mitt batteri var också i finfint skick!

Slängde även ett öga på din hoj och allt såg bra ut, förutom att det såg ut som avgassystemet hade sotat igen.... Du borde ta upp den på över 1200varv nån gång emellanåt...? :va

Skulle ta en tur idag men tänkte samma gällande batteriet, vred om tändningen och allt som det skulle men när jag tryckte på knappen hände inget:( Så får väl ladda batteriet först o se om jag kan ta en tur i helgen innan man åker utomlands på måndag.

Nyheter
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden