Preliminärt Körschema, Gatreggat Falkenberg.

Har kasst framdäck, ska slänga på ett nytt Metzeler nästa vecka tror jag. Annars hade jag åkt ner och kört vid "rätt" väder:tummenupp

R*v väder. Man skulle helgarderat sig med en uppsättning regndäck, för då hade man kanske fått ha hela banan för sig själv dagar som denna:tummenupp.

Last edited:
Aaaarrghh.....:huvet

Förbannat också!! Semester....perfekt väder...så pajar de asfalten på Falken!! :mad:

Tror jag ska krypa ihop i ett hörn och gråta mig till sömns nu...:gråta

Du bör nog komma vid tre tiden o skriva in dig om du skall få en plats, i det fina semestervädret.

Du bör nog komma vid tre tiden o skriva in dig om du skall få en plats, i det fina semestervädret.

Då är det ju defenitivt kört.. Kan komma ifrån jobbet tidigast kl 15, sen är det ju ca 10 mil motorväg ner :huvet Går inte att förboka eller?

Nej det går inte att förboka. Har du tur kan det finnas platser senare.

Synd :huvet

Jag kanske tar det lugnt och åker ner senare då, kanske finns det någon plats kvar runt kl 16. I annat fall så kan man ju alltid stå på publikkullen och glo. Ska ta ut kontanter idag iaf. så man är förberedd.

Får försöka boka en riktig bandag till nästa säsong. Eller en licenskurs :)

Fast det där med förbokning verkar ju vara lite si och så...vet att en del kunde ringa in och förboka förra året iaf...?

Jag kan sms'a läget när jag är där om du vill? Vilken grupp ska du köra i?

Nytt försök imorgon?
Lagad bana och utlovat fint väder!! :banana

Kanoners:tummenupp.

Synd :huvet

Jag kanske tar det lugnt och åker ner senare då, kanske finns det någon plats kvar runt kl 16. I annat fall så kan man ju alltid stå på publikkullen och glo. Ska ta ut kontanter idag iaf. så man är förberedd.

Får försöka boka en riktig bandag till nästa säsong. Eller en licenskurs :)

Trist att det är så få bandagar som erbjuds när så många vill köra. Om jag hade kunnat köpa ut åkbiljett så hade jag kunnat fixa det, men det är väl så att man måste visa upp körkort. Man e ju lite sugen på att gå ngn. licenskurs bara för att kunna få köra mera.

Jag kan sms'a läget när jag är där om du vill? Vilken grupp ska du köra i?

Hade varit riktigt schyst! PMar numret, om du inte redan har det:)

Har inte kört bana tidigare så långsamma gruppen blir nog perfekt, eller ja, den heter väl medel, ingen åker väl långsamt på bana :D

Tack för idag. För första gången fick man testa hojen på blöt underlag. Lite sladdar men det var kul:), man fick ta det väldigt lugnt helt enkelt.

Såg att du svängde av men hann aldrig vinka..så: :hej och tack för idag! Ses kanske på onsdag då! Och DÅ jäklar!!! Då MÅSTE det vara fint väder!! :yoparty

Ses kanske på onsdag då! Och DÅ jäklar!!! Då MÅSTE det vara fint väder!! :yoparty

:fakta

Köpte ni också "åkpass" för nästa onsdag? Blir jävligt gott att slippa stressa och bara behöva dyka upp strax innan 17 :)

Bara jag från KHR som ska ner och köra imorn?

Vädret ser ju lovande ut till och med! :yoparty:)

Nyheter
KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!