Precis Hämtat hem min Retta :)

Ja, verkar som Shell Advance är ett återkommande tips här... Får väll köpa mig en dunk och nytt filter till våren innan det är dax att börja köra.

Vart köper ni bra/billigt filter ?

Måste bara kommentera hur sjukt/smidig rettan känndes jämfört med min GSX-R1000 K2. Har kört en Blade 02:a också och Rettan känns ju som en pocketbike i jämförelse :)

Det var ett jædrans tjøt om olja :arsele
Du får la fråga pøjken som hade cykeln innan vad han hade før ølja :hej
Annars ær det bara att køpa vilken jæfla ølja som helst før den dricker olja som F..
Eller så kanske det bara var min som gjorde det :va
Ja ja snygg var den iaf :yoparty

Ja, verkar som Shell Advance är ett återkommande tips här... Får väll köpa mig en dunk och nytt filter till våren innan det är dax att börja köra.

Vart köper ni bra/billigt filter ?

Köp Yamahas original oljefilter.Det är ju säkert bra o absolut inte dyrt. Kommer inte ihåg exakt men inte mycket över hundringen sist jag köpte iaf.

Är det den hojen jag tror så tillhörde den en snubbe jag träffade förra året söder om Varberg. Han kunde dock inte få igenom hojen i registrering för det va nånting i motorn som va ändrad, tror motorn va utbytt och saknade papper på motorn. Hoppas inte det är den iaf... Snygg hoj annars

Samma här först var det en zx12 och så köpte du en retta istället och nu ska du sälja den lika fort som du köpte den ....

VARFÖR????

Är det den hojen jag tror så tillhörde den en snubbe jag träffade förra året söder om Varberg. Han kunde dock inte få igenom hojen i registrering för det va nånting i motorn som va ändrad, tror motorn va utbytt och saknade papper på motorn. Hoppas inte det är den iaf... Snygg hoj annars

Synd om killen ifall han blivit blåst. Handen på hjärtat, hur mångar av oss kollar motornummer o ramnummer när vi handlar hoj. Men ok, är hojen inte reggad på vv tidigare så bör man kanske kolla ALLT.

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra