Pratade med VV

drängen

CATCH ME IF YOU CAN
Gick med
15 Jul 2003
Hoj
954rr crf 450 HM
Pratade med VV idag. Ska upp å hälsa på han i morgon, nu ska här snackas motard :) han va helt lyrisk när de gällde motard.Kan bara säga att det kommer att bli en motardposer :tummenupp

drängen skrev:
Pratade med VV idag. Ska upp å hälsa på han i morgon, nu ska här snackas motard :) han va helt lyrisk när de gällde motard.Kan bara säga att det kommer att bli en motardposer :tummenupp
He he,, det vill jag lova att det blir,, han har fått ett tiotal kataloger av mig med kläder och hojar.. Han var lite skeptisk till en början men det är borta nu.. Jag har berättat om hur JÄVLA rolig min hoj är trotts att den har beskrivits som en "Bra budhoj" eller "City bike"...

Han har starka piller nu så ibland kommer det drömmar om "MotardMaffian" och så... :yoparty

Vi får väl se till nästa år hur det blir...

Då får dom fan va starka om man ska drömma om Motard-MAFFAN....

Jahaaaaa, det var MAFFIAN det stod.... :hihi :hihi

Ps. Hade gärna kört bud vikken dag i veckan som helst om det var på den hojen.... :tummenupp

Nä men fan vet vad du gjort med honom efter alla resor till K-stad. :arsele

majtii skrev:
Nä men fan vet vad du gjort med honom efter alla resor till K-stad. :arsele
Pussat och kramat. :pussa
Kelat med bandagebanditen och viskat små såta motardord i hans öra under narkosen... :nurse

Han kan berätta själv imorron hur "NÄRA" vi kom varran :fyllisar när han kommer åt sin egen dator...

wonderwizard skrev:
kommer han hem i morrn ? eller får han tillgång till dator i o med flytten till malmö sjukhus ?
Jepp han kommer hem till sitt hus och tillgång till nätet igen för att skriva om när sjuksyster Bertha (+137kg) skulle svamptvätta honom .......... hehe

Mr K skrev:
Jepp han kommer hem till sitt hus och tillgång till nätet igen för att skriva om när sjuksyster Bertha (+137kg) skulle svamptvätta honom .......... hehe

Har VV gått & kärat ner sig i Bertha ? :rofl

(ps. hoppas han har humorn kvar iaf & inte tar illa upp att vi skojjar med honom)

Bifogat

• SexyNurse.jpg
    SexyNurse.jpg
    38.3 KB · Visningar: 83
Nyheter
MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen