Praktiska mc-byxor?

jesperi

Ny medlem
Gick med
5 May 2022
Hoj
Yamaha fz6 2008
Har letat och letat men har inte hittat något som passar vad jag söker riktigt. Jag köpte några kevlar jeans men tycker dem är otroligt osköna. Är det någon som har något tips på sköna snygga sommar byxor eller sköna jeans som man ändå kan gå runt på stan med utan att dö av värme och att det inte sitter otroligt tajt? för herrar

Last edited:
Dessa har jag och kan inte vara mer än helnöjd. Supersköna, bra kvalité och du märker knappt av dem. Bra pris för det man får,

Dessa har jag och kan inte vara mer än helnöjd. Supersköna, bra kvalité och du märker knappt av dem. Bra pris för det man får,

helt sjukt att dem har stretch måste testa o köpa. tack för tipset!

John Doe defender. Snygga? Njae, allt är relativt. Bekväma? Ja. Stretch? Ja. Finns det annat snitt och modeller av samma märke? Ja. Prisvärt? Vet ej, återkommer när jag klotat i mina.

En sak jag inte förstår med kevlarbrallor och dylikt är varför vissa envisas med knappar och nitar på bakfickorna. Ska man sitta långa perioder så inte fan vill man ha metallknappar och skit som 1. ger märken i sadeln. 2. trycker in i musklerna... Sjukt obekvämt. Valde bort 4-5 par bara av den anledningen. Det ska vara fritt från sån skit där bak annars blir det bara obekvämt. :huvet:död

Revit Parabolica. Snygg överdel, men byxorna ger mig kickervibbar a la 1995. Bekväma är de, det ska sägas.

*/ ?>
Nyheter
MC-Mässan närmar sig!

På årets stora motorcykelmä...

Nya idéer för tvåtaktsmotorn

Kawasaki har lämnat in en p...

Nya idéer för tvåtaktsmotorn

Kawasaki har lämnat in en p...

Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare

Custom Motor Show ställer ä...

Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare

Custom Motor Show ställer ä...

Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!

Den 3-5 juli slår vi upp po...

Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

Back