Praktikplats!

*Foxen*

En filur
Gick med
26 Feb 2004
Hoj
Zx9r -98 Minimoto: Ly-cig 14F *Blata kopian*
Hallå där!

Nu är det så att nästa vecka har vi apu vecka på skolan. Vi har fått reda på det här väldigt sent och jag och en kompis beslutade oss för att fixa en egen plats (annars riskerade vi att hamna på sjukhuset eller något dylikt).

Våran tanke var att praktisera på ett styleing företag, eller alltså, där dom säljer godis till bilar och eventuellt hojjar.

Vi har funderingar på att kanske starta upp ett företag själv en dag så det skulle vara intressant och se hur det fungerar och kunna lära sej ett och annat.

Jag har pratat med brl.se i östersund men där gick det inte och inte heller på nårdic i ö-vik...

Finns det någon här som vet något bra företag där man skulle kunna få praktisera? (det gäller tisdag och onsdag nästa vecka) för på måndag ska jag köra upp för bil och jag å Jonte (kompisen) tänkte åka gemensamt dit vi nu ska praoa.

Behöver ett ställe att vara på tills imorrn så jag kan säga till läraren vart vi ska ta vägen!

Hoppas det finns i alla fall en vänlig skäl som kan hjälpa till på kort tid!

M.V.H ///Andreas Gradin

*Foxen* skrev:
nästa vecka har vi apu vecka på skolan. Vi har fått reda på det här väldigt sent och jag och en kompis beslutade oss för att fixa en egen plats

Apu vecka... Kwik-E-Mart är nog något för dig. :hihi

Bifogat

• apu_logo.jpg
    apu_logo.jpg
    43.1 KB · Visningar: 30
Spinky Spendrup skrev:
Apu vecka... Kwik-E-Mart är nog något för dig. :hihi

gick inte där heller.. var ju den första butiken jag ringde till... :rolleyes:

men någon borde väll veta något ställe? alltså, det måste inte vara precis i närheten av där jag bor, som östersund t ex, det ligger ca 20mil härifrån.. på torsdag och fredag ska vi till umeå och gå på någon inriktning vi skulle vilja se på så har någon nåt tippa som finns uppöver i lander så säg till!

Kan även åka längre ner i landet, ja menar.. klarar jag körkortet på måndag så är jag ju bara glad om jag får köra.. :tummenupp

Nyheter
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025