Practical jokes

SheikYoras

Adrenalinjunkie
Gick med
22 Sep 2010
Hoj
Vet ni hur dyrt det är med hoj i Norge?
Hej kära sporthojare

Jag och en polare flyttar till Norge nu nästa vecka och kom på den geniala idén om att köra lite practical jokes med min stackare till vän.
Jag tar därför hjälp av er...

Alla ideer tages tacksamt emot. Gärna väldigt elaka sådana :gnissla

Givetvis kommer det hamna på tuben så småningom... Min vän och jag är nämligen överens om att vi ska köra ett ordentligt practical joke med alla nära o kära ett par veckor först och låta dom tro att vi bor i skogen i tält... :hihi Givetvis kommer ni få länken till det skämtet med :tummenupp

Har ni en katt så kan detta vara kul, funderar själv på att göra det. Rensa upp allt kattbajs ur lådan så fort kattfan skiter. Din sambo ska inte märka att katten bajsar överhuvudtaget och kommer efter ett tag att börja undra. Säg att du inte rensat att lådan och att katten kanske är lite förstoppad. Fortsätt att rensa bort bajset. När diskussionen tas upp igen säg att katten ju mår bra och då kan det inte vara så farligt. Dagen efter en redig middag går du själv och sätter dig i lådan och gör nummer 2, vänta på reaktion...

Har ni en katt så kan detta vara kul, funderar själv på att göra det. Rensa upp allt kattbajs ur lådan så fort kattfan skiter. Din sambo ska inte märka att katten bajsar överhuvudtaget och kommer efter ett tag att börja undra. Säg att du inte rensat att lådan och att katten kanske är lite förstoppad. Fortsätt att rensa bort bajset. När diskussionen tas upp igen säg att katten ju mår bra och då kan det inte vara så farligt. Dagen efter en redig middag går du själv och sätter dig i lådan och gör nummer 2, vänta på reaktion...

:rofl :rofl :rofl

DO IT! :D :D :D

Det förlovade paret har man ju kikat till ett par år nu hehe.
Trisslotten lät ju jäkligt intressant, får väl ta o googla fram hur man går tillväga där kanske.
Katt kommer garanterat INTE in i mitt hus, då den där jävla lådan luktar för jävligt!
Klippa små hål i alla hans strumpor kanske? Så dom går sönder hela tiden...
Salta tandkrämen

Maggot (fiskeagn). Ställ ut ett par skålar sådana små larver och snart har du fyllt hela kåken med flugor. Äckliga jävla as dessutom

Spy i en påse, frys in och skicka sen in den frusna "pizzan" genom brevinkastet. Skitförvånad var ordet.

Fyll kåken med plastmuggar med vatten, vissa ihopkopplade med varann.

Ställ ut kartonger/hinkar osv utan botten men fyllda med ärtor/papperstugg/softairgunammo eller annat som smiter iväg i en jäkla röra.

Mentos + Cola light... den där kan ju helt klart vara värd att prova!
Plastmuggar och vatten sounds like fun! Och likaså en hink med ärtor.

Det här börjar ta sig! Bara fyll på med idéer till mig :rock

Vi ska flytta om en vecka och kommer ha ca 12 timmar i en bil framför oss. Några bra kul skämt på vägen skadar inte. :D

Har ni sängar av modell äldre är det kul att ta bort plankorna som madrassen ligger på, effekten blir ännu bättre om det är en våningssäng

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park