Pracical Jokes

FARFAR

Tittar på 2012!
Gick med
8 Aug 2004
Hoj
2 st ZX 10-09 Race
Behöver hjälp!!

Kompisen flyttar in i en ny lägenhet med sin tjej.
Vi hade tänkt göra något roligt ännu mer passande är ju att det är 1 april.

Förrra gången så gömde hans bror en massa väckar klockor i hela lägenheten, gången innan dess va det fjärrkontrollerna.

Men vad skall vi göra denna gången??
Någon som har något roligt tips??

Byt ut namnskylten på dörren om de e en hyffsat liten o diskret en, man brukar inte lägga märke te sin egen namnskylt om de e en liten en men brevbärarn hittar inte vart posten ska :D..

Det brukar vara populärt att:
  • Vända upp och ned på allt i lägenheten, då menar vi tallrikar i skåpen, syltburken osv... stolar, bord, sängen. Helst ska innehavaren vara borta när detta sker och komma hem sketfull mitt i natten.
  • Tag bort duschmunstycket och fylla det med tvål eller nått annat som löddrar bra, träna först så det inte droppar ur eller färgar slangen innan de kan upptäcka det när de duschar.
  • Se ovan men med andra blandare i hemmet.
  • Toastolstanken kan också fyllas med lödder.
  • På tal om toastolen ja, tänk GLAD PACK. Finns fler ställen som GLAD PACK kan vara frustrerande att ha, tex över golvbrunnen...
  • Mikkla med telefonen!
  • Fyll nått skåp, som ni misstänker att personen inte går i så ofta, med spelkulor!

Lycka till!

När polaren fyllde 30 passade polarna på att fylla lägenheten från golv till tak med uppblåsta ballonger :)

Det tog ett tag, det var en stor 3-rummare... :D
/Danne

När ett par kompisar till min mor och far gifte sig fyllde deras 'vänner' hela deras nya lägenhet med fyllda vattenglas. Hela vägen från ytterdörren och runt i hela lägenheten. Jag tror det tog en stund att komma igenom det... :näsblod

Jag gjorde en tråd om detta för länge sedan..men sen fick jag skuldkänslor för personen ifråga blev lite kinkig pga jetlag när han såg vad vi gjort..så jag tog bort tråden :P

Vad vi gjorde mot min kompis brorsa var..

1 vi bytte möblemang i alla rum i huset.

2 vi preppade alla toalettstolar med gladpack som spändes över själva toalettskålen UNDER ringen..det blir..förbryllande (:hihi) när någon försöker använda den :nicka

3 vi tog vanlig telp o satte en bit på varje kran i hela huset...testa o se vad som händer:P

4 Alla skåp i köket bytte innehåll och alla tavlor hängdes uppochner.

5 Vi gladpackade sängarna..så att dom var totalt insnurrade/ fastsnurrade i gladpack (Glad Pack är roligt :P)

;) lycka till

Meckla bort glaset på en glödlampa. Fyll med knallgas eller värre saker. Limma ihop.

Takfläkt

Om de har takfläkt kan man med fördel hälla mjöl eller annat liknande på ovansidan av vingarna.

Lägg alla underkläder i diverse köksbunkar, glasslådor, matlådor eller liknande.
Fyll på med vatten och in i frysen.

5 Vi gladpackade sängarna..så att dom var totalt insnurrade/ fastsnurrade i gladpack (Glad Pack är roligt :P)

;) lycka till
:yoparty :yoparty :yoparty

Hehe…:D gladpack skämtet drog vi åt en polare i höstas… vi slog in i princip allt som vi hann med under en timme, fjärrkontroller, bord, stolar, säng, toaletten:gnissla , dörrar....hmmm sku ja komma på hur man laddar upp bilder :va så sku ja kunna kasta ut ett par på hur spektaklet såg ut!

Sno ALLA betterier i hela huset!
Man blir skit-tokig när man ska försöka dra igång TVn när GP:t startar! :gnissla
Been there... :gnissla Letar fortfarande efter batterier till diverse fjärrkontroller man inte använder allt för ofta...

:yoparty :yoparty :yoparty

Hehe…:D gladpack skämtet drog vi åt en polare i höstas… vi slog in i princip allt som vi hann med under en timme, fjärrkontroller, bord, stolar, säng, toaletten:gnissla , dörrar....hmmm sku ja komma på hur man laddar upp bilder :va så sku ja kunna kasta ut ett par på hur spektaklet såg ut!

Jag skrattade så mycket att jag glömde helt bort att fotodokumentera vårat verk!

DOCK vill jag varna att man ofta får en gruvlig hämnd mot sig när man utsatt någon för sånna här skämt..BEWARE :gnissla

Vissa saker här är ju lite för elaka, det går ut på att smådjävlas, inte förstöra!

Tex räkskalen i gardinstängerna, det är inte trevligt och fräscht.... Underkläder infrysta i frysen, nja de går nog inte sönder så det är nog ändå på gränsen.

Möblera om och liknande gillar vi!

Plus Glad Packet över toastolen då :yoparty

Plus Glad Packet över toastolen då :yoparty

Alltså..jag skrattade så mycket att jag glömde andas när snubben gick in på toan..fortfarande full från flyget..utan att tända lampan och stog o kissade och kunde inte fatta varför det sprätte tillbaka på honom..toalocket var ju uppe..tårarna sprutar bara jag tänker på det nu :D
Han kom in i vardagsrummet med prickiga jeans och såg jefligt konfunderad ut :rofl

En god vän gjorde följande när hans syster skulle gifta sig. Han gick till begagnade "Prylboden" och köpte en anskrämlig tekanna i form av en fet kärring där man liksom lyfte på peruken och hälde i drycken, ena armen var hällpipen och den andra armen var handtaget, jag tror ni förstår fulheten.

Vid mottagningen så smög han minsann upp paketet på bordet och sedan dagen efter när syster och mamma skulle gå igenom och skriva upp presenterna så kunde han skratta åt:
"Lycka till med livet som gifta, Pär och Annika, hoppas vi ses snart"

De kunde dock för sitt liv inte komma på vilka Pär och Annika var. Min gode vän har sedan dess sett till att kompisar som åker till olika delar av världen skickar vykort med hälsning om "kärt återseende" från Pär och Annika.

10 år har det gått... jag TROR de vet om vem som står bakom nu..

Nyheter
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026