Präster och homoäktenskap

Kan ingen lyfta på luren och ta upp frågan med den lokale imamen?
Det torde väl vara minst lika relevant att påtvinga förrättning av homoäktenskap både på präster som imamer här i Sverige? Eller? Kanske ska skapa en ny tråd: "Imamer och homoäktenskap" och se vart vi hamnar...

Abraham fick barn med sina två döttrar!?

(Passus och litet trådlyft).

Nu var det Lots döttrar och inte Abrahams, som söp sin gamle far full och skaffade barn med honom. De såg ingen annan utväg då eventuella kandidater dött i Sodom, (där man tydligen ägnade sig åt bland annat gruppvåldtäkter på unga män), och släkten skulle dö ut. Inget vidare att vara barnlös kvinna i det samhällsklimatet. Att du skulle ta upp Sodom i denna tråd...

Färgstark berättelse, finns att läsa i första mosebok kapitel 19.

Se två killar hångla offentligt får mig att äcklas och jag tycker det är fel, men gör dem det hemma där jag slipper se skiten så bryr jag mig inte.

Har Jag faktiskt aldrig sett. Var länge sen Jag såg någon hångla offentligt alls när Jag tänker på det.
Själv har Jag svårt för människor som när det är 28 grader varmt, kör i fullt gårteks-ställ å reflexväst på sin XJ600 och vinkar till mig för att skapa samhörighet men Jag kan inte vara emot dem för de bara finns.

Färgstark berättelse, finns att läsa i första mosebok kapitel 19.

Nej tack. Jag har Total Recall på DVD.

Last edited:
Nyheter
Bike-Dagarna har öppnat!

Vinn en airbagväst från Dai...

H-D Pan America 1250 Limited provkörd

I nummer 5 av Allt om MC ko...

Custom Bike Show den 6e juni.

När Twin Club MC i Norrtälj...

Tidigare SMC-profil tar över som ordförande i Svemo

Mötets ordförande Anna Iwar...

The Distinguished Gentlemans’s Ride