Powercommander tillfälle

1. Säljaren använder kontantkort.
2. Finns ingen person med det namnet i skåne.
3. Använder otroligt många "!!!!".
4. Finns billigare PCV på ebay...

Vill du spela lotteri är det bättre att köpa en triss.

Kolla med personen i fråga var du kan hämta den eftersom du skall besöka Helsingborg och se vad svaret blir.

1. Säljaren använder kontantkort.
2. Finns ingen person med det namnet i skåne.
3. Använder otroligt många "!!!!".
4. Finns billigare PCV på ebay...

Vill du spela lotteri är det bättre att köpa en triss.

Mycket bra, kommer absolut inte köpa av honom. :P men var hittar du billigare på ebay? Kostade 3000 med frakt. :S

Jag tror inte vår Alpinåkare "Andre MyhreR" uttrycker sig så i en annons.
Och för övrigt pratar han riktig svenska ;)

Visst. Andra kan heta liknande men Jag tror inte detta är helt ok.

Så jag skulle inte lita på denne säljare om man inte kan klämma på PC'n innan.

/Dal-Mausen

hehe han verkar ju vara en skön snubbe iaf, frågade honom varför det inte fanns någon som hette så i helsingborg och varför han uppgett 3 olika namn, ett i annonsen, en i mailadressen och ett som han skriver som signatur. här e hans svar:

Jag heter Stian (Sam ) är en förkortning av hela mitt navn.
Andre Är mitt mellan navn. STIAN ÄR inte något navn i Sverige, jag är från Norge. Så lättare och benytta sig av Andre och Sam.
Jag har skyddat nr inget kontant kort.
Jag säljer en del på blocket och vill inte bli störd av telefon säljare eller ha besök av tjuvar då jag har solgt några av mina hojar på blocket.

Mvh Sam.

jag fick nåt mail från nån engelstalande snubbe idag på min hij som jag lagt ut på blocket. han ville att jag skulle svara till en mail adress om jag ville sälja hojen. svara med ett kort sms hojen finns kvar är du intresserad så ta med dig stålarna o kom o kolla på hojen. Varför ska man börja maila o hålla på? förmodligen va det en bluffare om inte så anser jag att vill man köpa hoj så ringer man o finns hojen kvar tar man me sig sina stålar o åker o kikar på det man e intresserad av:huvet:huvet

Ingen anledning o chansa när det går att få hem på ebay för samma peng :)

jag fick nåt mail från nån engelstalande snubbe idag på min hij som jag lagt ut på blocket. han ville att jag skulle svara till en mail adress om jag ville sälja hojen. svara med ett kort sms hojen finns kvar är du intresserad så ta med dig stålarna o kom o kolla på hojen. Varför ska man börja maila o hålla på? förmodligen va det en bluffare om inte så anser jag att vill man köpa hoj så ringer man o finns hojen kvar tar man me sig sina stålar o åker o kikar på det man e intresserad av:huvet:huvet
Det var garanterat en bedragare, rätt vanligt med "engelska sjömän" som vill köpa hoj från sverige.. Hojar r billigare i UK, så de har ingen som helst anledning att strula med sånt.

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park