PowerCommander SV650?

lecarousel

Amatör
Gick med
28 Apr 2007
Hoj
Suzuki GSXR 750 K9
Hej,

Har nu kört första säsongen med SVn och är väl till det hela rättså nöjd. Tänkte dock till nästa år sätta på lite klibbigare gummi och kanske ställa den i bänk med PC. Tänkte höra med er om det finns någon med erfarenhet från detta, eller som kanske har något annat tips för att få Biken lite skojjigare till i vår.. :va

Vad kan det kosta och är det värt det?

Vad jag har hört så är en PC onödig på en SV, original sprutet kan justeras tillräckligt.

Men kolla i SV-tråden, där har du dina svar..

Vad jag har hört så är en PC onödig på en SV, original sprutet kan justeras tillräckligt.

Men kolla i SV-tråden, där har du dina svar..

Det räcker med att ställa den i bänk alltså?? Vad kan man räkna med att plocka ur en SV utan att lägga ner alltför mycket pengar?

Det räcker med att ställa den i bänk alltså?? Vad kan man räkna med att plocka ur en SV utan att lägga ner alltför mycket pengar?

Byt till en literhoj istället... ingen ide att lägga ner så mycke pengar på en så liten o svag motor.
Kostar 10k ungefär med comander slipon o bänkning.
Förstå mig rätt....:tungan du får ut för lite effekt för pengarna helt enkelt...

Nu har jag den gamla modellen men jag har plockat ut 74 bakhjulshästar ur min UTAN att behöva lägga ner en förmögenhet (detta kan du läsa mer om i SV tråden, har även bänkprotokollet där).

Dock så beställde jag helsystemet från USA annars hade det blivit betydligt dyrare

Nu har jag den gamla modellen men jag har plockat ut 74 bakhjulshästar ur min UTAN att behöva lägga ner en förmögenhet (detta kan du läsa mer om i SV tråden, har även bänkprotokollet där).

Dock så beställde jag helsystemet från USA annars hade det blivit betydligt dyrare

Jasså, du vet inte ungefär vilken sida, jag tycker jag har lusläst den tråden, men mycket försvinner säkert när man scrollar förbi skitsnacket....:confused:

Jag satte på ett vanligt slipon från Yoshi, det ger väl ingen extra effekt, bara mera ljud eller??

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon