2Wheeldrive
Nu kör vi!
Finns det någon som har en av dom nya literhojarna med powercommander??? Märkte ni någon skillnad på före och efter? Ärligt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
PCIII ,Slipon och luftfilter!Swedie skrev:PCIII endast och inte tillsammans med någon annan uppgradering (t.ex slipon, helsystem, luftfilter m.m)?
Man får har rätt fina känselspröt för att märka av några få(5?) extra hästar.slangarn skrev:Bänkad märker man skillnad.....
Problemet är väl som med allt annat att vill man tro att det ger något så ger det något.2Wheeldrive skrev:Skulle vara kul o veta skillnaden i praktiken, Papper bryr jag mig inte om längre!
Sandstream... har du PCIII på din?sandstream skrev:Problemet är väl som med allt annat att vill man tro att det ger något så ger det något.
Den som lagt x antal tusen kronor på en PC kommer nog knappast att säga att det inte gav ett skit.
Bänkning är det enda som kan ge svart på vitt.
Du får höja effekten med 20% innan du måste åka till bilprovningen å registrera effekthöjningenR-1000 skrev:Det är klart man märker skillnad,men jag har funderat om försäkringsbolagen skulle kunna bli jobbiga för dom uppgraderingarna? måste man inte besikta om hojen för att försäkringen ska gälla? många som får brottom med att plocka bort powercommandern så fort dom har krachat, nån som vet?
2Wheeldrive skrev:Skulle vara kul o veta skillnaden i praktiken, Papper bryr jag mig inte om längre!
Nope, sånt har jag inte råd med, köper däck för pengarna istället2Wheeldrive skrev:Sandstream... har du PCIII på din?
Jag håller med digsandstream skrev:Nope, sånt har jag inte råd med, köper däck för pengarna istället![]()

Sniper... med all respekt så tror jag inte att det blir en GRYM skillnad med PCIII, Den kommer ju garanterat att gå bättre, men jag tror inte att vi vanliga dödliga märker någon skillnad. Möjligtvis lite på vridet! Förresten så tycker jag att du har en kanonhojSniper skrev:Ja just det utan däck har man ingen större nytta powercommander![]()
Och med en rätt insjusterad pc sliter det ännu mer däckeller
![]()
Swedie skrev:PCIII endast och inte tillsammans med någon annan uppgradering (t.ex slipon, helsystem, luftfilter m.m)?
Swedie skrev:JAG märker skillnad iaf. Men många gör inte det. Inte för att jag klassar mig bättre än andra för det. Utan jag märker helt enkelt skillnad.
Swedie skrev:JAG märker skillnad iaf. Men många gör inte det. Inte för att jag klassar mig bättre än andra för det. Utan jag märker helt enkelt skillnad.
|
|
Nya Chief Vintage Sturgis
I samband med 86:e Sturgis ... |
|
|
Missa inte Bikes sommarnummer!
Innehåll Bike powered by... |
|
|
Missa inte Bikes sommarnummer!
Innehåll Bike powered by... |